vytisknout velikost písma Volkswagen Passat Alltrack je ďalšou ženevskou novinkou. Pozrite sa

Volkswagen Passat Alltrack je ďalšou ženevskou novinkou. Pozrite sa

Volkswagen odhalil na prvých oficiálnych fotkách ďalší variant modelu Passat. V Ženeve uvidíme nový Alltrack, ktorý rovnako ako ten starý (a vlastne všetky podobné autá v tejto kategórii) ponúkne vyšší podvozok a upravený dizajn. Na trh dorazí približne v septembri tohto roku.

Nový Volkswagen Passat Alltrack dostal podvozok vyšší o 27,5 mm, prepracované sú obidva nárazníky a hlavne nájdete na karosérii väčšie množstvo plastov. Tie sa klasicky nasťahovali na blatníky a prahy. Nové sú tiež kolesá, ktoré majú v štandarde veľkosť sedemnástich palcov, k dispozícii ale budú tiež disky veľkosti 18 "a 19".

Od začiatku predaja nekúpite Alltrack inak ako s pohonom všetkých kolies. Ten môžete kombinovať s výkonnejšou benzínovou štrnásťstovkou TSI (110 kW / 150 k) alebo dvojlitrom TSI, ktorý ponúkne 162 kW (220 k). Dieselová časť ponuky obsahuje iba motor 2.0 TDI, a to v troch rôznych variantoch. Tá najslabšia má opäť 110 kW (150 k), silnejšou alternatívou je 140 kW (190 k) a na vrchole stojí biturbo s výkonom 177 kW (240 k).

alltrack_05.jpgalltrack_06.jpgalltrack_07.jpgalltrack_08.jpgalltrack_09.jpgalltrack_10.jpgalltrack_11.jpgalltrack_02.jpgalltrack_01.jpgalltrack_03.jpgalltrack_04.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY