vytisknout velikost písma Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paríža

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paríža

Volkswagen práve predstavil svoje novinky určené pre parížsky autosalón. XL Sport sme si ukázali už včera, dnes tu máme novú generáciu Passatu a Golf v prevedení Alltrack.

Golf Alltrack zdedil svoje meno po predchádzajúcej generácii Passatu Alltrack, ktorému sa dizajnovo tiež veľmi podobá. Záujemcovia sa môžu tešiť na nové nárazníky, ochranné plasty, strešné lyžiny a podvozok zvýšený o dva centimetre.

V ponuke motorizácií nájdeme benzínovú tisícosemstovku naladenú na 132 kW (180 k) a 280 Nm. Takýto Golf Alltrack zvládne stovku za 7,8 s a maximálne sa rozbehne na 217 km/h. V prípade dieselov bude k dispozícii základné 1.6 TDI a štvorvalcové dvojlitre. Ten najsilnejší ponúkne 135 kW (184 k) a 380 Nm. Stovku pokorí aj za 7,8 s, maximálna rýchlosť dosahuje na 219 km/h. Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou.

Passat B8 sa predstavil už začiatkom júla. Novinka je o 85 kilogramov ľahšia, o dva milimetre dlhšia, o dvanásť milimetrov širšia, o štrnásť milimetrov sa znížila výška a o plných 79 mm narástol rázvor náprav.

Obe spomínané novinky sprevádzalo ešte Polo GTI, o ktorom sme už ale písali. Tak len pripomenieme, že má manuálnu prevodovku a motor 1.8 TSI s výkonom 192 koní a krútiacim momentom až 320 Nm. To by bol veľmi zaujímavý základ pre Fabiu RS, ak by niekedy nejaká bola...

vw_01.jpgvw_03.jpgvw_04.jpgvw_12.jpgvw_05.jpgvw_06.jpgvw_07.jpgvw_08.jpgvw_09.jpgvw_10.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY