vytisknout velikost písma Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paríža

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paríža

Volkswagen práve predstavil svoje novinky určené pre parížsky autosalón. XL Sport sme si ukázali už včera, dnes tu máme novú generáciu Passatu a Golf v prevedení Alltrack.

Golf Alltrack zdedil svoje meno po predchádzajúcej generácii Passatu Alltrack, ktorému sa dizajnovo tiež veľmi podobá. Záujemcovia sa môžu tešiť na nové nárazníky, ochranné plasty, strešné lyžiny a podvozok zvýšený o dva centimetre.

V ponuke motorizácií nájdeme benzínovú tisícosemstovku naladenú na 132 kW (180 k) a 280 Nm. Takýto Golf Alltrack zvládne stovku za 7,8 s a maximálne sa rozbehne na 217 km/h. V prípade dieselov bude k dispozícii základné 1.6 TDI a štvorvalcové dvojlitre. Ten najsilnejší ponúkne 135 kW (184 k) a 380 Nm. Stovku pokorí aj za 7,8 s, maximálna rýchlosť dosahuje na 219 km/h. Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou.

Passat B8 sa predstavil už začiatkom júla. Novinka je o 85 kilogramov ľahšia, o dva milimetre dlhšia, o dvanásť milimetrov širšia, o štrnásť milimetrov sa znížila výška a o plných 79 mm narástol rázvor náprav.

Obe spomínané novinky sprevádzalo ešte Polo GTI, o ktorom sme už ale písali. Tak len pripomenieme, že má manuálnu prevodovku a motor 1.8 TSI s výkonom 192 koní a krútiacim momentom až 320 Nm. To by bol veľmi zaujímavý základ pre Fabiu RS, ak by niekedy nejaká bola...

vw_01.jpgvw_03.jpgvw_04.jpgvw_12.jpgvw_05.jpgvw_06.jpgvw_07.jpgvw_08.jpgvw_09.jpgvw_10.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY