vytisknout velikost písma Volkswagen opäť poodhalil novú generáciu modelu Passat

Volkswagen opäť poodhalil novú generáciu modelu Passat

Premiéra ôsmej generácie Volkswagenu Passat sa nezadržateľne blíži. Automobilka sa s nami už podelila o niekoľko prvých obrázkov a tiež o prvé pomerne podrobné technické informácie. Aktuálne sa objavil na oficiálnych stránkach ďalší obrázok naznačujúci, ako bude nemecká novinka vyzerať. Samozrejme si ho nemôžeme nechať len pre seba.

Bohužiaľ ho nesprevádza žiadna nová informácia. Pre túto chvíľu teda môžeme iba stručne zopakovať to, čo sme písali na túto tému v nedávno vydanom väčším článku. Ôsme vydanie modelu Passat bude ľahšie, karoséria ale zároveň ponúkne väčšiu tuhosť a výrazne sa rozšíri ponuka rôznych asistentov vrátane napríklad špeciality v podobe pomoci pri cúvaní s prívesom.

Medzi motorizáciami nájdeme benzínové jednotky s výkonom od 125 koní do 280 koní, respektíve diesely ponúkajúce rozmedzie 120 až 240 koní. Pre priaznivcov ekológie potom bude pripravený aj plug-in hybrid.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY