vytisknout velikost písma Volkswagen odštartoval výrobu druhej generácie modelu Tiguan

Volkswagen odštartoval výrobu druhej generácie modelu Tiguan

V čase, keď automobilkou Volkswagen ešte stále otriasa škandál okolo emisií naftových motorov, je nový Tiguan označovaný za kľúčový model. Očakáva sa predajný úspech, ktorý by nemeckému koncernu mohol pomôcť. A práve tento model sa oficiálne začal vyrábať.

Nový Tiguan má na čo nadväzovať. Predchádzajúcej generácie vydržali vo výrobe od roku 2007, pričom továreň opustilo viac ako 2,8 milióna kusov. Novinka, ktorá je po všetkých stránkach modernejšia a ktorá okrem iného ponúkne aj viac priestoru, sa vyrába vo Wolfsburgu.

Volkswagen Tiguan druhej generácie sa oficiálne predstavil na autosalóne vo Frankfurte. Základom je opäť platforma MQB. Medzigeneračne voz schudol zhruba o 50 kg, hoci je celkovo väčší. Pod kapotou očakávajte známe jednotky vrátane dieselového štvorvalca s výkonom 176 kW (240 k) alebo hybridného ústrojenstva z verzie GTE.

tig.jpg

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY