vytisknout velikost písma Volkswagen je v Nemecku obľúbenejší ako Porsche. Opel trochu prepadol

Volkswagen je v Nemecku obľúbenejší ako Porsche. Opel trochu prepadol

Spoločnosť Brandmeyer Markenberatung zverejnila výsledky svojej štúdie, v ktorej hľadala v Nemecku najobľúbenejšiu značku. Celkovo bolo do tohto prieskumu zapojených 3019 ľudí vo veku od štrnástich rokov a realizácia prebehla počas októbra. V konečnom rebríčku sa medzi automobilkami najvyššie umiestnila značka Volkswagen, a to presne na druhom mieste s výsledkom 5,1 percent. O dve desatiny percenta menej dostalo celkovo tretie BMW.

Ďalšie automobilky nasledujú s väčším odstupom. Ôsmu priečku pre seba získalo Audi s výsledkom 2,7 %, rovnaké množstvo respondentov považuje za najobľúbenejšie značku Mercedes-Benz. Porsche obsadilo až osemnástu pozíciu (0,8%), Opel získal 0,6 % a 26. miesto, Ford s prídelom polovice percenta skončil 32. Mimochodom rovnaký výsledok zaznamenala napríklad čokoláda Milka.

Najčastejšou odpoveďou ale nakoniec bola značka Adidas, ktorá tak obhájila vlaňajšie prvenstvo. Naopak oproti roku 2012 si pohoršilo hlavne Audi, ktoré vtedy skončilo na druhom mieste.

PoradieZnačkaVýsledok
1.Adidas7,9 %
2.Volkswagen5,1 %
3.BMW4,9 %
4.Apple3,9 %
5.Samsung3,1 %
6.Esprit3,1 %
7.Nike2,8 %
8.Audi2,7 %
9.Mercedes-Benz2,7 %
10.Nivea2,4 %
16.Porsche0,8 %
26.Opel0,6 %
32.Ford0,5 %

Zdroj: Brandmeyer Markenberatung

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY