vytisknout velikost písma Volkswagen Golf VII: prvé snímky programu Caractere Exclusive

Belgická spoločnosť Caractere Exclusive pripravuje vlastný ladičská program pre aktuálnu generáciu Volkswagenu Golf.

Firma Caractere Exclusive sa preslávila najmä úpravami drahých športových áut, z posledných mesiacov spomeňme aspoň prestavby Porsche Cayenne II Caractere alebo Porsche 911 Cabrio Caractere. Ak si ale spomeniete, svojho času v Belgicku dodávali aj vozidlá pre projekty Volkswagen Golf VI Caractere. Teraz vám môžeme ukázať prvé snímky novej podoby pre aktuálny model Volkswagen Golf VII.

Volkswagen Golf VII Caractere 1.jpgVolkswagen Golf VII Caractere 2.jpg

Na prvý pohľad zaznamenáme predovšetkým sadu aerodynamických doplnkov s nástavcom pod predným nárazníkom, upravenými prahovými obkladmi a difúzorom v zadnom nárazníku. Priplácať bude možné tiež za spojler nad zadným oknom, upravenú masku chladiča, nerezovú výfukovú sústavu alebo vlastné zliatinové kolesá CW1 s priemerom až 19 palcov. Caractere Exclusive ponúka aj nové programy riadiacich jednotiek, napríklad zážihový 2,0 TSI vďaka nim posilní až na 310 koní (228 kW) a 420 Nm a vznetový 2,0 TDI na 208 koní (153 kW) a 410 Nm.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY