vytisknout velikost písma Volkswagen Golf VII: prvé snímky programu Caractere Exclusive

Belgická spoločnosť Caractere Exclusive pripravuje vlastný ladičská program pre aktuálnu generáciu Volkswagenu Golf.

Firma Caractere Exclusive sa preslávila najmä úpravami drahých športových áut, z posledných mesiacov spomeňme aspoň prestavby Porsche Cayenne II Caractere alebo Porsche 911 Cabrio Caractere. Ak si ale spomeniete, svojho času v Belgicku dodávali aj vozidlá pre projekty Volkswagen Golf VI Caractere. Teraz vám môžeme ukázať prvé snímky novej podoby pre aktuálny model Volkswagen Golf VII.

Volkswagen Golf VII Caractere 1.jpgVolkswagen Golf VII Caractere 2.jpg

Na prvý pohľad zaznamenáme predovšetkým sadu aerodynamických doplnkov s nástavcom pod predným nárazníkom, upravenými prahovými obkladmi a difúzorom v zadnom nárazníku. Priplácať bude možné tiež za spojler nad zadným oknom, upravenú masku chladiča, nerezovú výfukovú sústavu alebo vlastné zliatinové kolesá CW1 s priemerom až 19 palcov. Caractere Exclusive ponúka aj nové programy riadiacich jednotiek, napríklad zážihový 2,0 TSI vďaka nim posilní až na 310 koní (228 kW) a 420 Nm a vznetový 2,0 TDI na 208 koní (153 kW) a 410 Nm.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY