vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Sportsvan: štyri motory a 84 nových snímok

Automobilka Volkswagen zverejnila desiatky nových fotografií ku svojmu modelu Golf Sportsvan.
Volkswagen Golf Sportsvan: štyri motory a 84 nových snímok
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Golf Sportsvan
  2. Fotogaléria

Na minuloročnom autosalóne vo Frankfurte koncern VW Group predstavil svoju "štúdiu" Volkswagen Golf Sportsvan Concept, no už vtedy bolo prakticky jasné, že ide o nástupcu modelu Volkswagen Golf Plus určeného pre zaradenie do rodiny Golfu VII. Udalosti potom nabrali rýchly spád, a tak sa už v prvom aprílovom dni tohto roku Sportsvan dočkal aj svoje slovenskej ceny (začína na sume 15 800 eur).

DB2014AL02058_large.JPGDB2014AU00285_large.JPGDB2014AU00286_large.JPG
Golf Sportsvan TDI BlueMotion má vyniknúť priemernou spotrebou 3,6 l/100 km

Napriek tomu sa k rade Volkswagen Sportsvan vraciame ešte raz, aby sme vám ukázali obsiahlu, čerstvo zverejnenú fotogalériu k tomuto modelu. V nej si môžete Sportsvan prezrieť doslova z každého uhla, ale zoznámiť sa v nej môžete aj s rozmermi karosérie a objemom vnútorného priestoru, ako aj s grafickým znázornením funkcie niektorých asistentov prispievajúcich k zvýšeniu úrovne aktívnej bezpečnosti.

Pripomeňme, že Volkswagen Golf Sportsvan je u nás v súčasnosti k dispozícii so zážihovými motormi 1,2 TSI (63 a 81 kW) a 1,4 TSI (92 a 110 kW) a s dieselovými jednotkami 1,6 TDI/81 kW a 2, 0 TDI/110 kW. Nový Sportsvan ťaží zo všetkých predností najmodernejšej techniky použitej v modeli Volkswagen Golf VII.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY