vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Sportsvan môže byť ešte športovejší

Volkswagen Golf Sportsvan môže byť ešte športovejší

Volkswagen ukáže vo Frankfurte celú radu noviniek na čele s novou generáciou Tiguanu, uvidíme ale aj čiastkové novinky, ako napríklad paket R-Line pre model Golf Sportsvan. Ako je pri tejto značke zvykom, R-Line sa delí na interiérový a exteriérový paket. V oboch prípadoch by ste mali získať predovšetkým atraktívnejší vzhľad.

Exteriérová časť paketu R-Line obsahuje nový predný nárazník s väčšími otvormi pre prívod vzduchu, pridával sa aj chróm a samozrejme logo R-Line. Vzadu nájdeme difúzor, chrómový výfuk, tmavé koncové svetlá a na bokoch potom nesmú chýbať prahové nástavce.

Kto si zvolí interiérovú časť paketu R-Line, ten dostane klasicky športové sedadlá, lišty na prahy s podpisom R-Line, kovové pedále, športový volant a pár ďalších detailov.

Na svoje si nakoniec ale prídu aj záujemcovia o technické úpravy, pretože je tu ešte R-Line Sports paket. Ten pridá progresívne riadenie, zatmavené okná a hlavne športový podvozok znížený o pätnásť milimetrov. Zákazníci majú k dispozícii aj nové kolesá, a to vo veľkostiach 17 alebo 18 palcov.

sv (2).JPG

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY