vytisknout velikost písma Volkswagen Golf R400 nakoniec nebude. Projekt bol zrušený

Volkswagen Golf R400 nakoniec nebude. Projekt bol zrušený

Už to vyzeralo, že sa dočkáme šialeného Golfu R 400. Projekt dokonca dostal zelenú a bol schválený k obmedzenej kusovej výrobe. Lenže potom prišiel škandál s emisiami dieselov a niektorí ľudia, ktorí pracovali na projekte R 400, odišli (či boli odísť) od Volkswagenu.

Aj kvôli potrebe šetrenia prostriedkov na riešenie emisnej krízy sa ďalší vývoj projektu Volkswagen Golf R 400 zastavil a automobilka sa nakoniec rozhodla ho ukončiť, píšu Automotive News. Nie snáď, že by sme sa ostrého Golfu nedočkali, ale bude iný a zrejme až s ďalšou generáciou, ktorá príde pomerne skoro. Rozpracovaný motor 2.0 TSI z generácie EA888, ktorý mal mať výkon cez 400 koní, zrejme zostane v koncerne vyhradený len pre modely Audi a značka Volkswagen ho do Golfu neuplatňuje. Budúci Golf R tiež bude predovšetkým ľahší a využije nové technologické postupy a materiály.

Športové Golfy majú tradíciu a aj v budúcej generácii vznikne klasické GTI a ostrejší model Golf R, o tom nie je pochýb. Projekt VW Golf R 400 tak bola len slepá ulička.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY