vytisknout velikost písma Volkswagen Golf R400 nakoniec nebude. Projekt bol zrušený

Volkswagen Golf R400 nakoniec nebude. Projekt bol zrušený

Už to vyzeralo, že sa dočkáme šialeného Golfu R 400. Projekt dokonca dostal zelenú a bol schválený k obmedzenej kusovej výrobe. Lenže potom prišiel škandál s emisiami dieselov a niektorí ľudia, ktorí pracovali na projekte R 400, odišli (či boli odísť) od Volkswagenu.

Aj kvôli potrebe šetrenia prostriedkov na riešenie emisnej krízy sa ďalší vývoj projektu Volkswagen Golf R 400 zastavil a automobilka sa nakoniec rozhodla ho ukončiť, píšu Automotive News. Nie snáď, že by sme sa ostrého Golfu nedočkali, ale bude iný a zrejme až s ďalšou generáciou, ktorá príde pomerne skoro. Rozpracovaný motor 2.0 TSI z generácie EA888, ktorý mal mať výkon cez 400 koní, zrejme zostane v koncerne vyhradený len pre modely Audi a značka Volkswagen ho do Golfu neuplatňuje. Budúci Golf R tiež bude predovšetkým ľahší a využije nové technologické postupy a materiály.

Športové Golfy majú tradíciu a aj v budúcej generácii vznikne klasické GTI a ostrejší model Golf R, o tom nie je pochýb. Projekt VW Golf R 400 tak bola len slepá ulička.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY