vytisknout velikost písma Volkswagen Golf R32 dostal desaťvalec z Lamborghini Gallardo

Volkswagen Golf R32 dostal desaťvalec z Lamborghini Gallardo

Asgard Performance, tento názov si dobre zapamätajte, pretože ide o spoločnosť, ktorá sa pustila do veľmi zaujímavého projektu. Vzala starý Golf R32 a do neho napasovala desaťvalcový motor z Lamborghini Gallardo. A aby toho nebolo málo, motor ešte ďalej upravila. Výsledok má ťažko predstaviteľných 1500 koní a 1760 Nm.

Lenže to stále ešte nie je všetko. Áno, je samozrejme zaujímavé, že maximálny výkon dosahuje motor pri 9000 otáčkach, rovnako ako fakt, že bola do auta inštalovaná automatická prevodovka, lenže Golf samotný prešiel tiež dôkladnú úpravou a na konci stojí veľmi ľahké auto. Spomínané parametre tak majú na starosť hmotnosť len 900 kg.

Veľká škoda, že spoločnosť Asgard Performance nepridala ďalšie podrobnosti predovšetkým o dynamike. Na detaily si tak musíme ešte počkať a počas čakania môžete prezerať zverejnené fotky a videá. Naozaj stojí za to.

asgard_1.jpgasgard_2.jpgasgard_3.jpgasgard_4.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY