vytisknout velikost písma Volkswagen Golf R32 dostal desaťvalec z Lamborghini Gallardo

Volkswagen Golf R32 dostal desaťvalec z Lamborghini Gallardo

Asgard Performance, tento názov si dobre zapamätajte, pretože ide o spoločnosť, ktorá sa pustila do veľmi zaujímavého projektu. Vzala starý Golf R32 a do neho napasovala desaťvalcový motor z Lamborghini Gallardo. A aby toho nebolo málo, motor ešte ďalej upravila. Výsledok má ťažko predstaviteľných 1500 koní a 1760 Nm.

Lenže to stále ešte nie je všetko. Áno, je samozrejme zaujímavé, že maximálny výkon dosahuje motor pri 9000 otáčkach, rovnako ako fakt, že bola do auta inštalovaná automatická prevodovka, lenže Golf samotný prešiel tiež dôkladnú úpravou a na konci stojí veľmi ľahké auto. Spomínané parametre tak majú na starosť hmotnosť len 900 kg.

Veľká škoda, že spoločnosť Asgard Performance nepridala ďalšie podrobnosti predovšetkým o dynamike. Na detaily si tak musíme ešte počkať a počas čakania môžete prezerať zverejnené fotky a videá. Naozaj stojí za to.

asgard_1.jpgasgard_2.jpgasgard_3.jpgasgard_4.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY