vytisknout velikost písma Volkswagen Golf R dorazil na americký trh. Predaj trval len 11 hodín

Volkswagen Golf R dorazil na americký trh. Predaj trval len 11 hodín

Volkswagen Golf R dorazil na americký trh, kde sa stretol s veľmi vrelým prijatím. Automobilka na úvod ponúkla sériu piatich stoviek kusov a tie si našli svojho majiteľa za jedenásť hodín. Ostatní záujemcovia majú zatiaľ smolu do doby, než sa Golf R objaví klasicky v showroomoch. Kto chce predsa len prevziať svoje auto o niečo skôr, ten sa môže aspoň registrovať do poradovníka.

Séria prvých amerických Golfov R dostala modrú farbu karosérie Lapiz Blue Metallic, navigáciu, nastaviteľné tlmiče, šesťstupňovú automatickú prevodovku DSG, bi-xenóny alebo špecialitu v podobe karbónového prívesku na kľúčik.

O pohon sa stará dvojlitrový benzínový štvorvalec, ktorý má však na rozdiel od európskej verzie výkon 218 kW (292 k). Pohon všetkých kolies samozrejme nechýba. Pripomeňme, že sa ostrý nemecký hatchback predáva na európskych trhoch už viac ako rok. Aktuálne sa tuzemskí záujemcovia môžu tešiť na príchod prevedenia kombi.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY