vytisknout velikost písma Volkswagen Golf GTI od RevoZport vyzerá rýchlejšie a jazdí rýchlejšie

Firma RevoZport z Hong Kongu predstavuje svoju posilňovaciu kúru určenú aktuálnej verzii modelu Volkswagen Golf GTI.

V RevoZporte majú skrátka malé ostré hatchbacky radi, z poslednej doby si spomenieme napríklad na celkom razantne vylepšenú stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokiaľ ide o wolfsburgského matadora, pred troma rokmi sme vám predstavili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To bola však ešte "šestka", teraz je tu ale sada modifikácií pre nový Golf GTI VII.

VW Golf GTI RevoZport 1.jpgVW Golf GTI RevoZport 2.jpgVW Golf GTI RevoZport 4.jpgVW Golf GTI RevoZport 3.jpg
Volkswagen Golf GTI VII v tuningovom ladení RevoZport

Iste, stavba Razor 7 je zatiaľ skôr hračkou grafikov, ale takto by to nakoniec malo vyzerať. Úpravami prejde predný nárazník, prahy dostanú nástavce a zadný nárazník členitejší difúzor, za zmienku stojí tiež výrazný strešný spojler, pričom väčšina z týchto prvkov má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov. Pripomeňme ešte novú kapotu s párom ventilačných otvorov pre odvetrávanie motorového priestoru.

Zážihový štvorvalec s objemom 2,0 l a preplňovaním sa vraj dočkal nového programu riadiacej jednotky, upraveného zapaľovania a špeciálneho titánového výfukového traktu, ktorý má byť o polovicu ľahší ako štandardne dodávaná sústava. Výsledkom je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplnkov možno objednávať už teraz, motor vám potom začnú upravovať od januára. Ceny zatiaľ známe nie sú.

VW Golf GTI RevoZport 6.jpgVW Golf GTI RevoZport ¨8.jpgVW Golf GTI RevoZport 7.jpg
Skicy aerodynamického paketu pre Golf GTI VII
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY