vytisknout velikost písma Volkswagen Golf GTI od RevoZport vyzerá rýchlejšie a jazdí rýchlejšie

Firma RevoZport z Hong Kongu predstavuje svoju posilňovaciu kúru určenú aktuálnej verzii modelu Volkswagen Golf GTI.

V RevoZporte majú skrátka malé ostré hatchbacky radi, z poslednej doby si spomenieme napríklad na celkom razantne vylepšenú stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokiaľ ide o wolfsburgského matadora, pred troma rokmi sme vám predstavili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To bola však ešte "šestka", teraz je tu ale sada modifikácií pre nový Golf GTI VII.

VW Golf GTI RevoZport 1.jpgVW Golf GTI RevoZport 2.jpgVW Golf GTI RevoZport 4.jpgVW Golf GTI RevoZport 3.jpg
Volkswagen Golf GTI VII v tuningovom ladení RevoZport

Iste, stavba Razor 7 je zatiaľ skôr hračkou grafikov, ale takto by to nakoniec malo vyzerať. Úpravami prejde predný nárazník, prahy dostanú nástavce a zadný nárazník členitejší difúzor, za zmienku stojí tiež výrazný strešný spojler, pričom väčšina z týchto prvkov má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov. Pripomeňme ešte novú kapotu s párom ventilačných otvorov pre odvetrávanie motorového priestoru.

Zážihový štvorvalec s objemom 2,0 l a preplňovaním sa vraj dočkal nového programu riadiacej jednotky, upraveného zapaľovania a špeciálneho titánového výfukového traktu, ktorý má byť o polovicu ľahší ako štandardne dodávaná sústava. Výsledkom je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplnkov možno objednávať už teraz, motor vám potom začnú upravovať od januára. Ceny zatiaľ známe nie sú.

VW Golf GTI RevoZport 6.jpgVW Golf GTI RevoZport ¨8.jpgVW Golf GTI RevoZport 7.jpg
Skicy aerodynamického paketu pre Golf GTI VII
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY