vytisknout velikost písma Volkswagen Golf GTI od RevoZport vyzerá rýchlejšie a jazdí rýchlejšie

Firma RevoZport z Hong Kongu predstavuje svoju posilňovaciu kúru určenú aktuálnej verzii modelu Volkswagen Golf GTI.

V RevoZporte majú skrátka malé ostré hatchbacky radi, z poslednej doby si spomenieme napríklad na celkom razantne vylepšenú stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokiaľ ide o wolfsburgského matadora, pred troma rokmi sme vám predstavili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To bola však ešte "šestka", teraz je tu ale sada modifikácií pre nový Golf GTI VII.

VW Golf GTI RevoZport 1.jpgVW Golf GTI RevoZport 2.jpgVW Golf GTI RevoZport 4.jpgVW Golf GTI RevoZport 3.jpg
Volkswagen Golf GTI VII v tuningovom ladení RevoZport

Iste, stavba Razor 7 je zatiaľ skôr hračkou grafikov, ale takto by to nakoniec malo vyzerať. Úpravami prejde predný nárazník, prahy dostanú nástavce a zadný nárazník členitejší difúzor, za zmienku stojí tiež výrazný strešný spojler, pričom väčšina z týchto prvkov má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov. Pripomeňme ešte novú kapotu s párom ventilačných otvorov pre odvetrávanie motorového priestoru.

Zážihový štvorvalec s objemom 2,0 l a preplňovaním sa vraj dočkal nového programu riadiacej jednotky, upraveného zapaľovania a špeciálneho titánového výfukového traktu, ktorý má byť o polovicu ľahší ako štandardne dodávaná sústava. Výsledkom je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplnkov možno objednávať už teraz, motor vám potom začnú upravovať od januára. Ceny zatiaľ známe nie sú.

VW Golf GTI RevoZport 6.jpgVW Golf GTI RevoZport ¨8.jpgVW Golf GTI RevoZport 7.jpg
Skicy aerodynamického paketu pre Golf GTI VII
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY