vytisknout velikost písma Volkswagen Golf GTI od RevoZport vyzerá rýchlejšie a jazdí rýchlejšie

Firma RevoZport z Hong Kongu predstavuje svoju posilňovaciu kúru určenú aktuálnej verzii modelu Volkswagen Golf GTI.

V RevoZporte majú skrátka malé ostré hatchbacky radi, z poslednej doby si spomenieme napríklad na celkom razantne vylepšenú stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokiaľ ide o wolfsburgského matadora, pred troma rokmi sme vám predstavili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To bola však ešte "šestka", teraz je tu ale sada modifikácií pre nový Golf GTI VII.

VW Golf GTI RevoZport 1.jpgVW Golf GTI RevoZport 2.jpgVW Golf GTI RevoZport 4.jpgVW Golf GTI RevoZport 3.jpg
Volkswagen Golf GTI VII v tuningovom ladení RevoZport

Iste, stavba Razor 7 je zatiaľ skôr hračkou grafikov, ale takto by to nakoniec malo vyzerať. Úpravami prejde predný nárazník, prahy dostanú nástavce a zadný nárazník členitejší difúzor, za zmienku stojí tiež výrazný strešný spojler, pričom väčšina z týchto prvkov má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov. Pripomeňme ešte novú kapotu s párom ventilačných otvorov pre odvetrávanie motorového priestoru.

Zážihový štvorvalec s objemom 2,0 l a preplňovaním sa vraj dočkal nového programu riadiacej jednotky, upraveného zapaľovania a špeciálneho titánového výfukového traktu, ktorý má byť o polovicu ľahší ako štandardne dodávaná sústava. Výsledkom je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplnkov možno objednávať už teraz, motor vám potom začnú upravovať od januára. Ceny zatiaľ známe nie sú.

VW Golf GTI RevoZport 6.jpgVW Golf GTI RevoZport ¨8.jpgVW Golf GTI RevoZport 7.jpg
Skicy aerodynamického paketu pre Golf GTI VII
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

včera | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY