vytisknout velikost písma Volkswagen Golf GTI od RevoZport vyzerá rýchlejšie a jazdí rýchlejšie

Firma RevoZport z Hong Kongu predstavuje svoju posilňovaciu kúru určenú aktuálnej verzii modelu Volkswagen Golf GTI.

V RevoZporte majú skrátka malé ostré hatchbacky radi, z poslednej doby si spomenieme napríklad na celkom razantne vylepšenú stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokiaľ ide o wolfsburgského matadora, pred troma rokmi sme vám predstavili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To bola však ešte "šestka", teraz je tu ale sada modifikácií pre nový Golf GTI VII.

VW Golf GTI RevoZport 1.jpgVW Golf GTI RevoZport 2.jpgVW Golf GTI RevoZport 4.jpgVW Golf GTI RevoZport 3.jpg
Volkswagen Golf GTI VII v tuningovom ladení RevoZport

Iste, stavba Razor 7 je zatiaľ skôr hračkou grafikov, ale takto by to nakoniec malo vyzerať. Úpravami prejde predný nárazník, prahy dostanú nástavce a zadný nárazník členitejší difúzor, za zmienku stojí tiež výrazný strešný spojler, pričom väčšina z týchto prvkov má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov. Pripomeňme ešte novú kapotu s párom ventilačných otvorov pre odvetrávanie motorového priestoru.

Zážihový štvorvalec s objemom 2,0 l a preplňovaním sa vraj dočkal nového programu riadiacej jednotky, upraveného zapaľovania a špeciálneho titánového výfukového traktu, ktorý má byť o polovicu ľahší ako štandardne dodávaná sústava. Výsledkom je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplnkov možno objednávať už teraz, motor vám potom začnú upravovať od januára. Ceny zatiaľ známe nie sú.

VW Golf GTI RevoZport 6.jpgVW Golf GTI RevoZport ¨8.jpgVW Golf GTI RevoZport 7.jpg
Skicy aerodynamického paketu pre Golf GTI VII
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY