vytisknout velikost písma Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Spomínate si na koncept Golf R Touch? Zaujímavo vyzerajúci Golf dostal palubnú dosku, kde nenájdete ani jedno tlačidlo, pretože je všetko nahradené displejom. A navyše na ovládanie niektorých funkcií sa ani nemusíte ničoho dotýkať, pretože je možné ovládať gestami. Že ide o sci-fi určené len pre štúdiu? Omyl. Volkswagen potvrdil, že táto vec pôjde do predaja a stane sa tak už budúci rok.

S touto informáciou prišli kolegovia z britského Auto Expressu, ktorým ju potvrdil na CES Asia 2015 šéf technického vývoja Dr. Heinz-Jakob Neusser. Podľa neho dostane virtuálny interiér ako prvý Volkswagen Golf v rámci faceliftu, pričom sa tak stane koncom budúceho roka.

V aute potom nájdete päť rôznych senzorov a tri displeje. Ten najväčší má trinásť palcov a je na stredovom paneli. Pod ním nájdeme ďalší displej suplujúci ovládače klimatizácie a namiesto prístrojového štítu je ešte jeden osempalcový displej. Na tlačidlá zabudnite, všetko bude dotykové. Ako taká vec vyzerá v praxi, to si môžete prezrieť na priloženom videu.

Samozrejme sa dá očakávať, že rovnaký systém sa potom časom objaví aj v ďalších modeloch koncernu Volkswagen.

getthumbnail (10).jpggetthumbnail (11).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (8).jpg
Zdroj: Auto Express

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY