vytisknout velikost písma Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Spomínate si na koncept Golf R Touch? Zaujímavo vyzerajúci Golf dostal palubnú dosku, kde nenájdete ani jedno tlačidlo, pretože je všetko nahradené displejom. A navyše na ovládanie niektorých funkcií sa ani nemusíte ničoho dotýkať, pretože je možné ovládať gestami. Že ide o sci-fi určené len pre štúdiu? Omyl. Volkswagen potvrdil, že táto vec pôjde do predaja a stane sa tak už budúci rok.

S touto informáciou prišli kolegovia z britského Auto Expressu, ktorým ju potvrdil na CES Asia 2015 šéf technického vývoja Dr. Heinz-Jakob Neusser. Podľa neho dostane virtuálny interiér ako prvý Volkswagen Golf v rámci faceliftu, pričom sa tak stane koncom budúceho roka.

V aute potom nájdete päť rôznych senzorov a tri displeje. Ten najväčší má trinásť palcov a je na stredovom paneli. Pod ním nájdeme ďalší displej suplujúci ovládače klimatizácie a namiesto prístrojového štítu je ešte jeden osempalcový displej. Na tlačidlá zabudnite, všetko bude dotykové. Ako taká vec vyzerá v praxi, to si môžete prezrieť na priloženom videu.

Samozrejme sa dá očakávať, že rovnaký systém sa potom časom objaví aj v ďalších modeloch koncernu Volkswagen.

getthumbnail (10).jpggetthumbnail (11).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (8).jpg
Zdroj: Auto Express

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

dnes | Dalibor Žák
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

včera | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY