vytisknout velikost písma Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Spomínate si na koncept Golf R Touch? Zaujímavo vyzerajúci Golf dostal palubnú dosku, kde nenájdete ani jedno tlačidlo, pretože je všetko nahradené displejom. A navyše na ovládanie niektorých funkcií sa ani nemusíte ničoho dotýkať, pretože je možné ovládať gestami. Že ide o sci-fi určené len pre štúdiu? Omyl. Volkswagen potvrdil, že táto vec pôjde do predaja a stane sa tak už budúci rok.

S touto informáciou prišli kolegovia z britského Auto Expressu, ktorým ju potvrdil na CES Asia 2015 šéf technického vývoja Dr. Heinz-Jakob Neusser. Podľa neho dostane virtuálny interiér ako prvý Volkswagen Golf v rámci faceliftu, pričom sa tak stane koncom budúceho roka.

V aute potom nájdete päť rôznych senzorov a tri displeje. Ten najväčší má trinásť palcov a je na stredovom paneli. Pod ním nájdeme ďalší displej suplujúci ovládače klimatizácie a namiesto prístrojového štítu je ešte jeden osempalcový displej. Na tlačidlá zabudnite, všetko bude dotykové. Ako taká vec vyzerá v praxi, to si môžete prezrieť na priloženom videu.

Samozrejme sa dá očakávať, že rovnaký systém sa potom časom objaví aj v ďalších modeloch koncernu Volkswagen.

getthumbnail (10).jpggetthumbnail (11).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (8).jpg
Zdroj: Auto Express

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY