vytisknout velikost písma Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Spomínate si na koncept Golf R Touch? Zaujímavo vyzerajúci Golf dostal palubnú dosku, kde nenájdete ani jedno tlačidlo, pretože je všetko nahradené displejom. A navyše na ovládanie niektorých funkcií sa ani nemusíte ničoho dotýkať, pretože je možné ovládať gestami. Že ide o sci-fi určené len pre štúdiu? Omyl. Volkswagen potvrdil, že táto vec pôjde do predaja a stane sa tak už budúci rok.

S touto informáciou prišli kolegovia z britského Auto Expressu, ktorým ju potvrdil na CES Asia 2015 šéf technického vývoja Dr. Heinz-Jakob Neusser. Podľa neho dostane virtuálny interiér ako prvý Volkswagen Golf v rámci faceliftu, pričom sa tak stane koncom budúceho roka.

V aute potom nájdete päť rôznych senzorov a tri displeje. Ten najväčší má trinásť palcov a je na stredovom paneli. Pod ním nájdeme ďalší displej suplujúci ovládače klimatizácie a namiesto prístrojového štítu je ešte jeden osempalcový displej. Na tlačidlá zabudnite, všetko bude dotykové. Ako taká vec vyzerá v praxi, to si môžete prezrieť na priloženom videu.

Samozrejme sa dá očakávať, že rovnaký systém sa potom časom objaví aj v ďalších modeloch koncernu Volkswagen.

getthumbnail (10).jpggetthumbnail (11).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (8).jpg
Zdroj: Auto Express

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY