vytisknout velikost písma Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Volkswagen Golf dostane v rámci faceliftu ovládanie gestami

Spomínate si na koncept Golf R Touch? Zaujímavo vyzerajúci Golf dostal palubnú dosku, kde nenájdete ani jedno tlačidlo, pretože je všetko nahradené displejom. A navyše na ovládanie niektorých funkcií sa ani nemusíte ničoho dotýkať, pretože je možné ovládať gestami. Že ide o sci-fi určené len pre štúdiu? Omyl. Volkswagen potvrdil, že táto vec pôjde do predaja a stane sa tak už budúci rok.

S touto informáciou prišli kolegovia z britského Auto Expressu, ktorým ju potvrdil na CES Asia 2015 šéf technického vývoja Dr. Heinz-Jakob Neusser. Podľa neho dostane virtuálny interiér ako prvý Volkswagen Golf v rámci faceliftu, pričom sa tak stane koncom budúceho roka.

V aute potom nájdete päť rôznych senzorov a tri displeje. Ten najväčší má trinásť palcov a je na stredovom paneli. Pod ním nájdeme ďalší displej suplujúci ovládače klimatizácie a namiesto prístrojového štítu je ešte jeden osempalcový displej. Na tlačidlá zabudnite, všetko bude dotykové. Ako taká vec vyzerá v praxi, to si môžete prezrieť na priloženom videu.

Samozrejme sa dá očakávať, že rovnaký systém sa potom časom objaví aj v ďalších modeloch koncernu Volkswagen.

getthumbnail (10).jpggetthumbnail (11).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (8).jpg
Zdroj: Auto Express

BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Octavia II je úplne iná liga

Jazdenka Škoda Octavia II

Škoda Octavia je kvalitná a pevná. Ako sme ale napísali v úvode, jej najväčším problémom býva nejasný pôvod mnohých ojazdených áut, obľúbenosť medzi zlodejmi a podvodníkmi a predovšetkým nerealistické očakávania od potenciálnych kupcov.

23. 12. 2016 | Dalibor Žák
Test Jaguar F-Pace S: Anglický rýchlik

Test Jaguar F-Pace S

Jaguar F-Pace S je zaujímavý predovšetkým spôsobom, akým dokáže kombinovať komfort a nadpriemerné jazdné zručnosti.

22. 12. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY