vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Posilnila aj verzia GTI Cabriolet.
Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Volkswagen modernizoval motorovú paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žiadna revolúcia sa samozrejme nekoná, ale všetky motory sú úspornejšie a niektoré aj posilnili. Spotreba a emisie klesli až o 15%. Golf Cabriolet tiež dostal nové rádio a dotykovú obrazovku s navigáciou.

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Motor 1.4 TSI teraz môže mať 92 kW (125 k) alebo 110 kW (150 k) a spotrebu 5,2 až 5,5 litra na 100 km.

Posilnil motor pre Golf GTI Cabriolet, ktorý má teraz o desať koní viac. Jednotka 2.0 TSI po novom ponúka 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, teda o 0,4 sekundy rýchlejšie. Kombinovaná spotreba je 6,5 l na 100 km. Všetky motory samozrejme plnia emisnú normu Euro 6.

Modernizácia sa dotkla aj motorov 2.0 TDI. Základná má výkon 81 kW (110 k) a spotrebu 4,2 litra na 100 km. Silnejšia ponúkne 110 kW (150 k) a 340 Nm, teda o 10 koní a 20 Nm viac než predtým. Na stovke s ním je otvorený Golf o 0,7 s rýchlejšie (9,2 s) a spotrebuje o pol litra menej (4,6 l / 100 km).

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY