vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Posilnila aj verzia GTI Cabriolet.
Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Volkswagen modernizoval motorovú paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žiadna revolúcia sa samozrejme nekoná, ale všetky motory sú úspornejšie a niektoré aj posilnili. Spotreba a emisie klesli až o 15%. Golf Cabriolet tiež dostal nové rádio a dotykovú obrazovku s navigáciou.

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Motor 1.4 TSI teraz môže mať 92 kW (125 k) alebo 110 kW (150 k) a spotrebu 5,2 až 5,5 litra na 100 km.

Posilnil motor pre Golf GTI Cabriolet, ktorý má teraz o desať koní viac. Jednotka 2.0 TSI po novom ponúka 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, teda o 0,4 sekundy rýchlejšie. Kombinovaná spotreba je 6,5 l na 100 km. Všetky motory samozrejme plnia emisnú normu Euro 6.

Modernizácia sa dotkla aj motorov 2.0 TDI. Základná má výkon 81 kW (110 k) a spotrebu 4,2 litra na 100 km. Silnejšia ponúkne 110 kW (150 k) a 340 Nm, teda o 10 koní a 20 Nm viac než predtým. Na stovke s ním je otvorený Golf o 0,7 s rýchlejšie (9,2 s) a spotrebuje o pol litra menej (4,6 l / 100 km).

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY