vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Posilnila aj verzia GTI Cabriolet.
Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Volkswagen modernizoval motorovú paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žiadna revolúcia sa samozrejme nekoná, ale všetky motory sú úspornejšie a niektoré aj posilnili. Spotreba a emisie klesli až o 15%. Golf Cabriolet tiež dostal nové rádio a dotykovú obrazovku s navigáciou.

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Motor 1.4 TSI teraz môže mať 92 kW (125 k) alebo 110 kW (150 k) a spotrebu 5,2 až 5,5 litra na 100 km.

Posilnil motor pre Golf GTI Cabriolet, ktorý má teraz o desať koní viac. Jednotka 2.0 TSI po novom ponúka 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, teda o 0,4 sekundy rýchlejšie. Kombinovaná spotreba je 6,5 l na 100 km. Všetky motory samozrejme plnia emisnú normu Euro 6.

Modernizácia sa dotkla aj motorov 2.0 TDI. Základná má výkon 81 kW (110 k) a spotrebu 4,2 litra na 100 km. Silnejšia ponúkne 110 kW (150 k) a 340 Nm, teda o 10 koní a 20 Nm viac než predtým. Na stovke s ním je otvorený Golf o 0,7 s rýchlejšie (9,2 s) a spotrebuje o pol litra menej (4,6 l / 100 km).

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY