vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Posilnila aj verzia GTI Cabriolet.
Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornejšie motory

Volkswagen modernizoval motorovú paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žiadna revolúcia sa samozrejme nekoná, ale všetky motory sú úspornejšie a niektoré aj posilnili. Spotreba a emisie klesli až o 15%. Golf Cabriolet tiež dostal nové rádio a dotykovú obrazovku s navigáciou.

Motor 1.2 TSI ponúka výkon 77 kW (105 k) a tabuľkovú spotrebu 5,1 litra na 100 km. Motor 1.4 TSI teraz môže mať 92 kW (125 k) alebo 110 kW (150 k) a spotrebu 5,2 až 5,5 litra na 100 km.

Posilnil motor pre Golf GTI Cabriolet, ktorý má teraz o desať koní viac. Jednotka 2.0 TSI po novom ponúka 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, teda o 0,4 sekundy rýchlejšie. Kombinovaná spotreba je 6,5 l na 100 km. Všetky motory samozrejme plnia emisnú normu Euro 6.

Modernizácia sa dotkla aj motorov 2.0 TDI. Základná má výkon 81 kW (110 k) a spotrebu 4,2 litra na 100 km. Silnejšia ponúkne 110 kW (150 k) a 340 Nm, teda o 10 koní a 20 Nm viac než predtým. Na stovke s ním je otvorený Golf o 0,7 s rýchlejšie (9,2 s) a spotrebuje o pol litra menej (4,6 l / 100 km).

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY