vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Alltrack: Koncernová rodina Scoutov má tretieho člena

Volkswagen Golf Alltrack: Koncernová rodina Scoutov má tretieho člena

Po Octavii Scout a Seate Leon X-Perience prichádza do rodiny koncernových laminovaných kombi tretí člen. Volskwagen zverejnil základné informácie týkajúce sa Golfu Alltrack. Premiéra prebehne už budúci týždeň na autosalóne v Paríži.

Volkswagen Golf Alltrack nadväzuje na Passat Alltrack, ktorému sa tiež pomerne dosť podobá. Na karosérii nájdeme prepracované nárazníky, ochranné plasty a strešné lyžiny. Celkovo je auto posadené vyššie. Podvozok dostal navyše dva centimetre.

V ponuke motorizácií nájdeme benzínovú tisícosemstovku naladenú na 132 kW (180 k) a 280 Nm. Takýto Golf Alltrack zvládne stovku za 7,8 s a maximálne sa rozbehne na 217 km/h. V prípade dieselov bude k dispozícii základné 1.6 TDI a štvorvalcové dvojlitre. Ten najsilnejší ponúkne 135 kW (184 k) a 380 Nm. Stovku pokorí aj za 7,8 s, maximálna rýchlosť dosahuje na 219 km/h. Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou.

alltrack_1.jpgalltrack_2.jpgalltrack_3.jpgalltrack_4.jpgalltrack_5.jpgalltrack_6.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY