vytisknout velikost písma Volkswagen Golf Alltrack: Koncernová rodina Scoutov má tretieho člena

Volkswagen Golf Alltrack: Koncernová rodina Scoutov má tretieho člena

Po Octavii Scout a Seate Leon X-Perience prichádza do rodiny koncernových laminovaných kombi tretí člen. Volskwagen zverejnil základné informácie týkajúce sa Golfu Alltrack. Premiéra prebehne už budúci týždeň na autosalóne v Paríži.

Volkswagen Golf Alltrack nadväzuje na Passat Alltrack, ktorému sa tiež pomerne dosť podobá. Na karosérii nájdeme prepracované nárazníky, ochranné plasty a strešné lyžiny. Celkovo je auto posadené vyššie. Podvozok dostal navyše dva centimetre.

V ponuke motorizácií nájdeme benzínovú tisícosemstovku naladenú na 132 kW (180 k) a 280 Nm. Takýto Golf Alltrack zvládne stovku za 7,8 s a maximálne sa rozbehne na 217 km/h. V prípade dieselov bude k dispozícii základné 1.6 TDI a štvorvalcové dvojlitre. Ten najsilnejší ponúkne 135 kW (184 k) a 380 Nm. Stovku pokorí aj za 7,8 s, maximálna rýchlosť dosahuje na 219 km/h. Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou.

alltrack_1.jpgalltrack_2.jpgalltrack_3.jpgalltrack_4.jpgalltrack_5.jpgalltrack_6.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY