Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlhoročným bestsellerom nižšej strednej triedy v Európe. Obľubu si získal širokú ponukou verzií, prívetivou ergonómiou a solídnymi jazdnými vlastnosťami. V súčasnosti je na trhu siedma generácia Golfu.

 



Zaujímavosti
Volkswagen ukázal modernizovaný Golf R

Volkswagen ukázal modernizovaný Golf R

Volkswagen konečne ukázal modernizovaný Golf aj vo vrcholnej verzii R. Okrem upraveného dizajnu bola vylepšená aj technika. Motor po novom ponúkne o 10 koní a o 20 Nm viac. Golf R po novom zvládne šprint z nuly na 100 km/h za 4,6 s.

27. 12. 2016 | Dalibor Žák
Premiéry
Nový Volkswagen Golf Variant sa predstavuje aj ako "terénny" Alltrack

Nový Volkswagen Golf Variant sa predstavuje aj ako "terénny" Alltrack

Holandské zastúpenie automobilky Volkswagen ukázalo nový Golf Variant aj vo verzii Alltrack. Okrem oplastovania je súčasťou výbavy podvozok zvýšený o 20 mm. Aj Alltracku sa týkajú všetky novinky ostatných variantov modelu Golf.

8. 12. 2016 | Dalibor Žák
ElektromobilyPremiéry
Volkswagen e-Golf má väčší akumulátor, vyšší výkon a dojazd až 300 km

Volkswagen e-Golf má väčší akumulátor, vyšší výkon a dojazd až 300 km

E-Golf má akumulátor s kapacitou 36 kWh. Automobilka sľubuje dojazd 300 km. Z 0 na 100 km/h zrýchli e-Golf za 9,6 sekundy. Z domácej zásuvky sa nabije za šesť hodín.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Premiéry
Volkswagen Golf 8 odhalený: Má nové motory TSI aj TDI a nižšiu spotrebu

Volkswagen Golf 8 odhalený: Má nové motory TSI aj TDI a nižšiu spotrebu

Volkswagen Golf VIII prichádza. Aj ôsma generácia Golfu stojí na platforme MQB, ale zjednodušenej. Rolu základného motora plní trojvalec 1.0 TSI; namiesto doterajších štvorvalcov prichádzajú nové jednotky 1.5 TSI a 1.5 TDI. Volkswagen Golf je dlhodobo najpredávanejším autom v Európe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák
Premiéry
Volkswagen Golf príde o niekoľko variant a bude jednoduchší

Volkswagen Golf príde o niekoľko variant a bude jednoduchší

Golf VII sa zrejme bude vyrábať iba v trojdverovom prevedení. Platforma MQB sa má zjedodušit a hlavne zlacneiť.

31. 10. 2016 | Dalibor Žák
Retro
Na predaj je "nový" Volkswagen Golf z roku 1995. Nemá ani 3000km

Na predaj je "nový" Volkswagen Golf z roku 1995. Nemá ani 3000km

Za približne 14-tisíc eur môžete mať úplne nový Volkswagen Golf. V Nemecku sa za tú istú sumu predáva Golf z roku 1995.

19. 10. 2016 | Dalibor Žák
ElektromobilyZaujímavosti
Albánska polícia má flotilu elektrických VW Golf, ktoré nemá kde nabíjať

Albánska polícia má flotilu elektrických VW Golf, ktoré nemá kde nabíjať

Dôvodom nákupu je snaha o lepšie životné prostredie a nízke prevádzkové náklady.

6. 10. 2016 | Lukáš Dittrich
BezpečnosťNázoryŽivot šoféra
Prednokolka vs zadokolka vs štvorkolka: Záleží na tom ešte?

Prednokolka vs zadokolka vs štvorkolka: Záleží na tom ešte?

S rozvojom elektroniky a požiadavok na bezpečnosť je ťažké sa vlastne rozhodnúť, ktorá koncepcia pohonu je tá pravá.

6. 7. 2016 | Dalibor Žák
Biznis
Volkswagen Golf R400 nakoniec nebude. Projekt bol zrušený

Volkswagen Golf R400 nakoniec nebude. Projekt bol zrušený

29. 4. 2016 | Regely Roland
Testy
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

1. 4. 2016 | Jiří Červenka | 1
PremiérySport
Volkswagen predstavil finálnu verziu závodného špeciálu Golf GTI TCR

Volkswagen predstavil finálnu verziu závodného špeciálu Golf GTI TCR

8. 3. 2016 | Lukáš Dittrich
BiznisZaujímavosti
VW chystá ostrejšie GTI Clubsport. Bude to súper pre Mégane RS Trophy

VW chystá ostrejšie GTI Clubsport. Bude to súper pre Mégane RS Trophy

1. 2. 2016 | Lukáš Dittrich
Elektromobily
Aj elektrický Volkswagen Golf dostane vyšší dojazd

Aj elektrický Volkswagen Golf dostane vyšší dojazd

11. 1. 2016 | Lukáš Dittrich
Tajné
Volkswagen Golf VIII už bude len v päťdverovej verzii

Volkswagen Golf VIII už bude len v päťdverovej verzii

11. 1. 2016 | Dalibor Žák
ElektromobilyZaujímavostiŽivot šoféraTechnika
CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

Palubný systém s modernizovaným dotykovým displejom a funkciou rozpoznania gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nič nebráni tomu namontovať ho aj do ďalších modelov skupiny VW.

6. 1. 2016 | Dalibor Žák
ZaujímavostiŽivot šoféraTechnikaTesty
VW Golf R Variant: Ako vysoký má reálny výkon a o koľko je Cupra slabšia?

VW Golf R Variant: Ako vysoký má reálny výkon a o koľko je Cupra slabšia?

Po Octavii Combi RS a Seate Leon ST Cupra sa nám konečne na chvíľu dostal do rúk aj Golf R Variant. Využili sme túto príležitosť a vyrazili na brzdu zmerať reálny výkon jeho motora. Výsledok rozhodne nesklamal.

22. 12. 2015 | Lukáš Dittrich
HybridyTajné
Volkswagen Golf VII: Hybrid 1.0 TSI, elektrické turbo a spotreba 4,5 litra

Volkswagen Golf VII: Hybrid 1.0 TSI, elektrické turbo a spotreba 4,5 litra

Nový Golf ôsmej generácie by sa mal ukázať už na budúci rok. Bude to trojvalcový hybrid s reálnou spotrebou 4,5 litra na 100 km.

3. 11. 2015 | Dalibor Žák
Tuning
Chcete Golf s výkonom 400 koní? Nemusíte čakať na továrenskú verziu

Chcete Golf s výkonom 400 koní? Nemusíte čakať na továrenskú verziu

19. 10. 2015 | Lukáš Dittrich
IAA 2015 naživo: VW Golf GTI Clubsport pokorí stovku za šesť sekúnd

IAA 2015 naživo: VW Golf GTI Clubsport pokorí stovku za šesť sekúnd

Preplňovaný štvorvalec 2.0 TSI teraz dáva 213 kW (290 k). S manuálnou prevodovkou šprintuje Golf GTI Clubsport k méte 100 km/h za 6,0 s.

15. 9. 2015 | Jiří Červenka
Volkswagen Golf Sportsvan môže byť ešte športovejší

Volkswagen Golf Sportsvan môže byť ešte športovejší

11. 9. 2015 | Lukáš Dittrich
12345
´
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY