vytisknout velikost písma Volkswagen e-load up!: elektricky na rozvážky

Volkswagen pokračuje vo svojej elektrickej ofenzíve premiérou minidodávky odvodenej z radu Up!.
Volkswagen e-load up!: elektricky na rozvážky

Značka Volkswagen sa tento rok čo do elektromobilov vo Frankfurte blysla predovšetkým sériovými modelmi Volkswagen e-up! a Volkswagen e-Golf. Verejnosti však predstavila tiež ľahký donáškový automobil e-load up!, Ktorý má byť podľa tvrdenia výrobcu ideálnym dopravným prostriedkom pre mestský donáškovú službu.

_DSC1523.JPG_DSC1296.JPG_DSC1298.JPG
Volkswagen e-load up! pri svojej frankfurtskej výstavnej premiére

Novinka vychádza z už spomínaného modelu Volkswagen e-up! O pohon modelu e-load up! sa tak postará elektromotor s výkonom 82 koní (60 kW) a krútiacim momentom 210 Nm, napájaný z akumulátorov 18,7 kW/h. Vozidlo zrýchli z 0 na 100 km/h za 12,4 s a dosiahne rýchlosť elektronicky obmedzenú na 130 km/h, dojazd má v prípade plného nabitia a dobrej kondície batérie činiť 160 km, čo pre jazdenie po meste zrejme pohodlne postačí.

_DSC1301.JPG_DSC1304.JPG_DSC1313.JPG

Volkswagen e-load up! s päťdverovou karosériou má sklá zadných dverí zaslepené a užívateľovi ponúkne vďaka odstráneniu zadných sedadiel a sklopnému operadlu u spolujazdca 1 400 l objemu pre náklad a užitočnú hmotnosť 306 kg. A to je naozaj tak na pár balíčkov alebo škatule s pizzou ...

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY