vytisknout velikost písma Volkswagen ďalej rozširuje ponuku pre Golf. Prichádza GTD Variant

Volkswagen ďalej rozširuje ponuku pre Golf. Prichádza GTD Variant

Naftová Škoda Octavia RS s karosériou kombi dostane nového súpera. Volkswagen totiž na autosalóne v Ženeve predstaví Golf Variant v prevedení GTD. Po technickej stránke prekvapenia nečakajte. O pohon sa opäť postará dobre známy naftový dvojliter disponujúci výkonom 135 kW (184 k) a krútiacim momentom 380 Nm.

Golf GTD (Gran Turismo Diesel) sa prvýkrát objavil v roku 1982. Tento rok to je však vôbec prvýkrát, čo sa táto verzia dočká aj karosérie kombi. Novinka zvládne stovku za 7,9 s, pričom spotreba paliva by mala klesnúť na iba 4,4 l/100 km.

Golf GTD Variant dostal zvyčajné zmeny. Iné sú nárazníky, prahy sú širšie, upravená je tiež maska, vzadu nájdeme dvojitú koncovku výfuku, štandardom sú sedemnásťpalcové zliatinové kolesá. Volkswagen sľubuje aj športovo naladený podvozok, ktorý je navyše o pätnásť milimetrov nižší ako u štandardnej verzie.

V interiéri očakávajte športové sedadlá, pedále z nerezovej ocele alebo hlavicu radiacej páky v prevedení "golfová loptička". Záujemcovia si môžu priplatiť napríklad za osemnásťpalcové disky alebo čalúnenie Alcantarou. Ako už bolo povedané, svetová premiéra prebehne v Ženeve. Objednávky je možné podávať už teraz.

gtd_1.JPGgtd_2.JPG

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY