vytisknout velikost písma Volkswagen chystá nový základný model. Bude to elektrická trojkolka

Volkswagen chystá nový základný model. Bude to elektrická trojkolka

Volkswagen predstaví už budúci rok nový základný model, ktorý sa zaradí cenou aj svojimi schopnosťami pod momentálne najlacnejšie auto v ponuke, teda model up!. Pôjde o elektrickú trojkolku s cenou necelých tisíc eur.

Áno, úvodný odsek berte s nadhľadom, ale to, že Volkswagen naozaj začne vyrábať elektrickú trojkolku, je fakt, ktorý potvrdil sám Martin Winterkorn v rozhovore pre nemecký Bild. Nová položka v sortimente značky prirodzene nebude konkurovať automobilom, ale má slúžiť ako ich doplnok.

Volkswagen chce už na budúci rok začať predávať lacnejšiu alternatívu k vozidlám Segway. Elektrickú trojkolku bude možné zložiť a majitelia by ju mali používať predovšetkým ako prostriedok na prejdenie posledného kilometra od zaparkovaného auta do cieľa alebo napríklad pre pohyb v meste a dochádzanie k vlaku.

Hmotnosť tohto vozítka činí 11 kilogramov, dojazd na jedno dobitie dosahuje zhruba na 20 kilometrov a ako už bolo povedané, cena sa má zmestiť do tisíc eur. Máte záujem?

kolobrnda_1.jpgkolobrnda_2.jpg
Zdroj: Car and Driver

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY