vytisknout velikost písma Volkswagen chystá nový základný model. Bude to elektrická trojkolka

Volkswagen chystá nový základný model. Bude to elektrická trojkolka

Volkswagen predstaví už budúci rok nový základný model, ktorý sa zaradí cenou aj svojimi schopnosťami pod momentálne najlacnejšie auto v ponuke, teda model up!. Pôjde o elektrickú trojkolku s cenou necelých tisíc eur.

Áno, úvodný odsek berte s nadhľadom, ale to, že Volkswagen naozaj začne vyrábať elektrickú trojkolku, je fakt, ktorý potvrdil sám Martin Winterkorn v rozhovore pre nemecký Bild. Nová položka v sortimente značky prirodzene nebude konkurovať automobilom, ale má slúžiť ako ich doplnok.

Volkswagen chce už na budúci rok začať predávať lacnejšiu alternatívu k vozidlám Segway. Elektrickú trojkolku bude možné zložiť a majitelia by ju mali používať predovšetkým ako prostriedok na prejdenie posledného kilometra od zaparkovaného auta do cieľa alebo napríklad pre pohyb v meste a dochádzanie k vlaku.

Hmotnosť tohto vozítka činí 11 kilogramov, dojazd na jedno dobitie dosahuje zhruba na 20 kilometrov a ako už bolo povedané, cena sa má zmestiť do tisíc eur. Máte záujem?

kolobrnda_1.jpgkolobrnda_2.jpg
Zdroj: Car and Driver

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY