vytisknout velikost písma Volkswagen chystá ešte ostrejší Golf. Dostane viac výkonu a nižšiu hmotnosť

Volkswagen chystá ešte ostrejší Golf. Dostane viac výkonu a nižšiu hmotnosť

Minulý rok automobilka Volkswagen predstavila vo Wörthersee okrem iného aj koncept superšportového Volkswagenu Golf GTI. Ten mal pod kapotou 503 koní a stovku zvládal pod štyri sekundy. Zdá sa, že to nebolo len tak obyčajné "šplechnutie do vody", podľa najnovších informácií nemecká automobilka o niečom takom naozaj uvažuje.

S novinkami týkajúcimi sa poriadne ostrej verzie Volkswagenu Golf prišli kolegovia z Autocar. Zatiaľ sa hovorí o Golfe R Evo a ako názov napovedá, pôjde o posilnený aktuálny vrchol modelového radu. Namiesto výkonu 300 koní sa očakáva viac ako 370 koní, krútiaci moment by mohol vyrásť až na 450 Nm. Evo ale vo veľkej miere vsadí aj na znižovanie hmotnosti. Očakávajú sa ľahšie sedadlá, ľahšie kolesá a predovšetkým diely karosérie vyrobené z karbónu. Pohon 4x4 je samozrejmosťou.

Tento rok v apríli by sa mala na autosalóne v Pekingu predstaviť štúdia naznačujúca podobu Volkswagenu Golf R Evo, potom bude údajne nasledovať sériová výroba.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY