vytisknout velikost písma Volkswagen CC bude v Ženeve ako koncept, tu sú prvé obrázky

Volkswagen CC bude v Ženeve ako koncept, tu sú prvé obrázky

Volkswagen predstaví budúci týždeň na autosalóne v Ženeve novú generáciu modelu Volkswagen CC. Zatiaľ sa má jednať o koncept, sériová verzia je naplánovaná na rok 2017. Píše to britský AutoExpress, ktorý tiež zverejnil tieto ilustrácie nového konceptu.

57684950858231756.jpg908050483815187551.jpgZatiaľ bezmenný koncept naznačí budúcnosť obľúbeného "štvordverového kupé" od Volkswagenu

Dizajnom nový Volkswagen CC nadviaže na štýl nového Passatu alebo tiež Touranu, ktorý značka odhalila včera a takisto ho privezie do Ženevy. Skice ale naznačujú agresívnejší styling s hlbšou prednou maskou a tiež atletickejšie proporcie s nižšou strechou a širšími bokmi.

Koncept má byť poháňaný kombináciou preplňovaného zážihového motora a dvojica elektromotorov. Možno očakávať, že ďalšie podrobnosti automobilka zverejní ešte pred autosalónom.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY