vytisknout velikost písma Volkswagen Caddy ponúkne kombináciu DSG / CNG

Volkswagen Caddy ponúkne kombináciu DSG / CNG

Jednou zo ženevských premiér Volkswagenu bude Caddy TGI BlueMotion vrátane varianty s dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG. Výrobca sľubuje teoretický dojazd na plyn až 860 km.

BU_02_20150522LI031.jpgBU_06_20150522LI033.jpgBU_07_20150522LI041.jpg
Okrem nádrží na stlačený plyn pod podlahou majú modely TGI aj menšiu nádrž na bežný bezolovnatý benzín

Rovnako ako pri ďalších koncernových modeloch upravených pre spaľovanie stlačeného zemného plynu (CNG) je nový Caddy TGI BlueMotion poháňaný motorom 1.4 TSI, ktorý v úprave na CNG dosahuje výkon 81 kW a krútiaci moment 200 Nm. Pod podlahou uložené nádrže pojmú 26 (Caddy), respektíve 37 kg (Caddy Maxi) stlačeného zemného plynu, benzínová nádrž má objem 13 litrov.

Modely prispôsobené spaľovanie zemného plynu ponúkajú všetky väčšie značky skupiny Volkswagen, avšak s obmedzeniami vyplývajúcimi z koncernovej stratégie. Audi A3 g-tron aj Golf TGI možno kúpiť aj s DSG, ale Octaviu G-Tec a Leon TGI nie.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY