vytisknout velikost písma Volkswagen C Coupé GTE: Ako sa vám páči nový Phaeton?

Volkswagen C Coupé GTE: Ako sa vám páči nový Phaeton?

Volkswagen priviezol do Šanghaja okrem prezlečenej Škody Rapid Spaceback aj zaujímavejšie automobily. Za zmienku stojí predovšetkým koncept C Coupé GTE, ktorý nadväzuje na Sport Coupé GTE predstavené v Ženeve a ktorý ukazuje podobu budúceho veľkého štvordverového sedanu.

V podstate sa pozeráme na nastupujúcu generáciu modelu Phaeton.
C Coupé GTE je oproti Sport Coupé decentnejšie a vyzerá, že je bližšie sériovej výrobe. Auto používa hybridný pohon kombinujúci štvorvalcový TSI a osemstupňový automat, do ktorého je integrovaný elektromotor. Ten čerpá energiu z lítium-iónových akumulátorov.

Benzínová jednotka vyprodukuje 155 kW (210 k), elektromotor pridá ďalších 91 kW (124 k). Celkový udávaný výkon systému činí 180 kW (245 k) a krútiaci moment končí na hodnote 500 Nm. C Coupé GTE je prirodzene schopné aj jazdy len na elektrickú energiu, a to až na vzdialenosť päťdesiatich kilometrov.

Volkswagen sľubuje spotrebu 2,3 ​​l/100 km a dojazd vyše 800 km. Na stovke je tento koncept za 8,6 s a maximálna rýchlosť činí 232 km/h.

phaeton_10.JPGphaeton_07.JPGphaeton_08.JPGphaeton_05.JPGphaeton_06.JPGphaeton_01.JPGphaeton_02.JPGphaeton_03.JPGphaeton_04.JPGphaeton_09.JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY