vytisknout velikost písma Volkswagen C Coupé GTE: Ako sa vám páči nový Phaeton?

Volkswagen C Coupé GTE: Ako sa vám páči nový Phaeton?

Volkswagen priviezol do Šanghaja okrem prezlečenej Škody Rapid Spaceback aj zaujímavejšie automobily. Za zmienku stojí predovšetkým koncept C Coupé GTE, ktorý nadväzuje na Sport Coupé GTE predstavené v Ženeve a ktorý ukazuje podobu budúceho veľkého štvordverového sedanu.

V podstate sa pozeráme na nastupujúcu generáciu modelu Phaeton.
C Coupé GTE je oproti Sport Coupé decentnejšie a vyzerá, že je bližšie sériovej výrobe. Auto používa hybridný pohon kombinujúci štvorvalcový TSI a osemstupňový automat, do ktorého je integrovaný elektromotor. Ten čerpá energiu z lítium-iónových akumulátorov.

Benzínová jednotka vyprodukuje 155 kW (210 k), elektromotor pridá ďalších 91 kW (124 k). Celkový udávaný výkon systému činí 180 kW (245 k) a krútiaci moment končí na hodnote 500 Nm. C Coupé GTE je prirodzene schopné aj jazdy len na elektrickú energiu, a to až na vzdialenosť päťdesiatich kilometrov.

Volkswagen sľubuje spotrebu 2,3 ​​l/100 km a dojazd vyše 800 km. Na stovke je tento koncept za 8,6 s a maximálna rýchlosť činí 232 km/h.

phaeton_10.JPGphaeton_07.JPGphaeton_08.JPGphaeton_05.JPGphaeton_06.JPGphaeton_01.JPGphaeton_02.JPGphaeton_03.JPGphaeton_04.JPGphaeton_09.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY