vytisknout velikost písma Volkswagen C Coupé GTE: Ako sa vám páči nový Phaeton?

Volkswagen C Coupé GTE: Ako sa vám páči nový Phaeton?

Volkswagen priviezol do Šanghaja okrem prezlečenej Škody Rapid Spaceback aj zaujímavejšie automobily. Za zmienku stojí predovšetkým koncept C Coupé GTE, ktorý nadväzuje na Sport Coupé GTE predstavené v Ženeve a ktorý ukazuje podobu budúceho veľkého štvordverového sedanu.

V podstate sa pozeráme na nastupujúcu generáciu modelu Phaeton.
C Coupé GTE je oproti Sport Coupé decentnejšie a vyzerá, že je bližšie sériovej výrobe. Auto používa hybridný pohon kombinujúci štvorvalcový TSI a osemstupňový automat, do ktorého je integrovaný elektromotor. Ten čerpá energiu z lítium-iónových akumulátorov.

Benzínová jednotka vyprodukuje 155 kW (210 k), elektromotor pridá ďalších 91 kW (124 k). Celkový udávaný výkon systému činí 180 kW (245 k) a krútiaci moment končí na hodnote 500 Nm. C Coupé GTE je prirodzene schopné aj jazdy len na elektrickú energiu, a to až na vzdialenosť päťdesiatich kilometrov.

Volkswagen sľubuje spotrebu 2,3 ​​l/100 km a dojazd vyše 800 km. Na stovke je tento koncept za 8,6 s a maximálna rýchlosť činí 232 km/h.

phaeton_10.JPGphaeton_07.JPGphaeton_08.JPGphaeton_05.JPGphaeton_06.JPGphaeton_01.JPGphaeton_02.JPGphaeton_03.JPGphaeton_04.JPGphaeton_09.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY