vytisknout velikost písma Volkswagen bude na Techno Classica oslavovať 40. výročie Golfu

Volkswagen bude na Techno Classica oslavovať 40. výročie Golfu

Už zajtra (teda 26. marca) štartuje v Essene výstava Techno Classica zameraná na veteránov. Očakáva sa viac ako 1250 vystavovateľov z tridsiatich krajín. Minulý rok si na túto akciu našlo cestu 200 000 návštevníkov zo 41 krajín sveta.

Medzi vystavovateľmi nebude chýbať ani automobilka Volkswagen, ktorá sem dorazí s jednoduchým heslom "40 Years of Golf". Model , ktorý už má na svojom konte viac ako 30 miliónov vyrobených exemplárov tento rok oslavuje štyridsiate výročie, takže je celkom logické, že práve toto je hlavnou témou. Návštevníci si budú môcť pozrieť jeden z vôbec najstarších exemplárov modelu Golf na svete, ktorý do Essenu zamieri z múzea Volkswagen.

Druhou témou bude "Power Beetles", čo opäť všetko maximálne vystihuje. Návštevníkom sa predstaví sedem rôznych špeciálnych verzií tohto legendárneho modelu. Menovite napríklad závodný Beetle "Salzburg", New Beetle RSi, E-Bugster alebo filmový Herbie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY