vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Americká závodna stajňa Volkswagen Andretti Rallycross predstavila v Chicagu svoj ​​špeciál Beetle pre šampionát GRC.
Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Volkswagen "chrobák" oslávil 65. výročie svojej prítomnosti v USA len pred niekoľkými dňami, ale už teraz môžeme o modeli Volkswagen Beetle tretej generácie a jeho severoamerickej anabáze hovoriť znova. Na autosalóne Chicago Auto Show totiž predstavujú americký Volkswagen v spolupráci s tímom Andretti Autosport špeciál Volkswagen Beetle postavený pre ďalšiu sezónu šampionátu Red Bull Global Rallycross.

Vozidlo sa dočkalo zástavby pohonu všetkých kolies a bližšie neupresneného, a výrazne modifikovaného motora TSI s výkonom zvýšeným až na 560 koní (412 kW). V prvých mesiacoch sezóny budú pod hlavičkou Volkswagen Andretti Rallycross ešte štartovať staršie vozy VW Polo a čas pre tento beštiálny "chrobák" príde až v jej priebehu. Za volanty majú sadať dvojnásobný majster série GRC Tanner Foust a Scott Speed​​, niekdajší účastník pretekov NASCAR a Formule 1.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY