vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Americká závodna stajňa Volkswagen Andretti Rallycross predstavila v Chicagu svoj ​​špeciál Beetle pre šampionát GRC.
Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Volkswagen "chrobák" oslávil 65. výročie svojej prítomnosti v USA len pred niekoľkými dňami, ale už teraz môžeme o modeli Volkswagen Beetle tretej generácie a jeho severoamerickej anabáze hovoriť znova. Na autosalóne Chicago Auto Show totiž predstavujú americký Volkswagen v spolupráci s tímom Andretti Autosport špeciál Volkswagen Beetle postavený pre ďalšiu sezónu šampionátu Red Bull Global Rallycross.

Vozidlo sa dočkalo zástavby pohonu všetkých kolies a bližšie neupresneného, a výrazne modifikovaného motora TSI s výkonom zvýšeným až na 560 koní (412 kW). V prvých mesiacoch sezóny budú pod hlavičkou Volkswagen Andretti Rallycross ešte štartovať staršie vozy VW Polo a čas pre tento beštiálny "chrobák" príde až v jej priebehu. Za volanty majú sadať dvojnásobný majster série GRC Tanner Foust a Scott Speed​​, niekdajší účastník pretekov NASCAR a Formule 1.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY