vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Americká závodna stajňa Volkswagen Andretti Rallycross predstavila v Chicagu svoj ​​špeciál Beetle pre šampionát GRC.
Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Volkswagen "chrobák" oslávil 65. výročie svojej prítomnosti v USA len pred niekoľkými dňami, ale už teraz môžeme o modeli Volkswagen Beetle tretej generácie a jeho severoamerickej anabáze hovoriť znova. Na autosalóne Chicago Auto Show totiž predstavujú americký Volkswagen v spolupráci s tímom Andretti Autosport špeciál Volkswagen Beetle postavený pre ďalšiu sezónu šampionátu Red Bull Global Rallycross.

Vozidlo sa dočkalo zástavby pohonu všetkých kolies a bližšie neupresneného, a výrazne modifikovaného motora TSI s výkonom zvýšeným až na 560 koní (412 kW). V prvých mesiacoch sezóny budú pod hlavičkou Volkswagen Andretti Rallycross ešte štartovať staršie vozy VW Polo a čas pre tento beštiálny "chrobák" príde až v jej priebehu. Za volanty majú sadať dvojnásobný majster série GRC Tanner Foust a Scott Speed​​, niekdajší účastník pretekov NASCAR a Formule 1.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY