vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Americká závodna stajňa Volkswagen Andretti Rallycross predstavila v Chicagu svoj ​​špeciál Beetle pre šampionát GRC.
Volkswagen Beetle GRC pre rallycross dostal motor TSI s výkonom 560 koní

Volkswagen "chrobák" oslávil 65. výročie svojej prítomnosti v USA len pred niekoľkými dňami, ale už teraz môžeme o modeli Volkswagen Beetle tretej generácie a jeho severoamerickej anabáze hovoriť znova. Na autosalóne Chicago Auto Show totiž predstavujú americký Volkswagen v spolupráci s tímom Andretti Autosport špeciál Volkswagen Beetle postavený pre ďalšiu sezónu šampionátu Red Bull Global Rallycross.

Vozidlo sa dočkalo zástavby pohonu všetkých kolies a bližšie neupresneného, a výrazne modifikovaného motora TSI s výkonom zvýšeným až na 560 koní (412 kW). V prvých mesiacoch sezóny budú pod hlavičkou Volkswagen Andretti Rallycross ešte štartovať staršie vozy VW Polo a čas pre tento beštiálny "chrobák" príde až v jej priebehu. Za volanty majú sadať dvojnásobný majster série GRC Tanner Foust a Scott Speed​​, niekdajší účastník pretekov NASCAR a Formule 1.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY