vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle Dune Concept na prvých fotografiách (+13x foto)

Už len niekoľko hodín nás delí od otvorenia NAIAS v Detroite, kde zažiari aj špeciálna verzia Volkswagenu Beetle.
Volkswagen Beetle Dune Concept na prvých fotografiách (+13x foto)

Hoci sa ešte dnes zrejme dočkáme kompletného predstavenia štúdie Volkswagen Beetle Dune Concept, môžeme vás už teraz navnadiť prvými oficiálnymi snímkami. Už pred niekoľkými dňami sme vám priniesli prvé, trochu štylizované kresby tejto novinky, z priložených fotografií už toho vidíme viac. Vozidlo si tak môžete prezrieť zo všetkých strán a nahliadnuť aj na jeho prakticky sériovú palubnú dosku. Ako už od nás viete, ide o ideovú evolúcii rovnomenného konceptu predstaveného v roku 2000 v Los Angeles.

VW Beetle Dune prev 07.jpgVW Beetle Dune prev 08.jpgVW Beetle Dune prev 09.jpg
Volkswagen Beetle Dune Concept

Hoci novinka vychádza z aktuálneho prevedenia Volkswagenu Beetle, so svojím predchodcom zdieľa základnú myšlienku opierajúcu sa o prvky pripomínajúce SUV. Reč je hlavne o veľkých kolesách a ochranných paneloch pod nárazníkmi a prahy a okolo podbehov. O pohon sa stará známy zážihový štvorvalec 2,0 TSI so štandardným výkonom 210 koní (154 kW), na ktorý nadväzuje nemenej známa šesťstupňová dvojspojková prevodovka DSG.

VW Beetle Dune prev 11.jpgVW Beetle Dune prev 12.jpgVW Beetle Dune prev 13.jpgAj
Aj interiér tejto štúdie je prakticky zhodný so sériovým Beetlom

Aj podľa použitej pohonnej jednotky je viac než pravdepodobné, že sériová výroba tohto modelu je v túto chvíľu len otázkou času.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY