vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle Dune Concept na prvých fotografiách (+13x foto)

Už len niekoľko hodín nás delí od otvorenia NAIAS v Detroite, kde zažiari aj špeciálna verzia Volkswagenu Beetle.
Volkswagen Beetle Dune Concept na prvých fotografiách (+13x foto)

Hoci sa ešte dnes zrejme dočkáme kompletného predstavenia štúdie Volkswagen Beetle Dune Concept, môžeme vás už teraz navnadiť prvými oficiálnymi snímkami. Už pred niekoľkými dňami sme vám priniesli prvé, trochu štylizované kresby tejto novinky, z priložených fotografií už toho vidíme viac. Vozidlo si tak môžete prezrieť zo všetkých strán a nahliadnuť aj na jeho prakticky sériovú palubnú dosku. Ako už od nás viete, ide o ideovú evolúcii rovnomenného konceptu predstaveného v roku 2000 v Los Angeles.

VW Beetle Dune prev 07.jpgVW Beetle Dune prev 08.jpgVW Beetle Dune prev 09.jpg
Volkswagen Beetle Dune Concept

Hoci novinka vychádza z aktuálneho prevedenia Volkswagenu Beetle, so svojím predchodcom zdieľa základnú myšlienku opierajúcu sa o prvky pripomínajúce SUV. Reč je hlavne o veľkých kolesách a ochranných paneloch pod nárazníkmi a prahy a okolo podbehov. O pohon sa stará známy zážihový štvorvalec 2,0 TSI so štandardným výkonom 210 koní (154 kW), na ktorý nadväzuje nemenej známa šesťstupňová dvojspojková prevodovka DSG.

VW Beetle Dune prev 11.jpgVW Beetle Dune prev 12.jpgVW Beetle Dune prev 13.jpgAj
Aj interiér tejto štúdie je prakticky zhodný so sériovým Beetlom

Aj podľa použitej pohonnej jednotky je viac než pravdepodobné, že sériová výroba tohto modelu je v túto chvíľu len otázkou času.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY