vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle dostal farebné koncepty a nádej na ďalšiu generáciu

Volkswagen Beetle dostal farebné koncepty a nádej na ďalšiu generáciu
Zoznam kapitol
  1. Koncepty Volkswagen Beetle
  2. Fotogaléria: Koncepty Volkswagen Beetle

Volkswagen na autosalóne v New Yorku ukázal štýlové koncepty súčasného Beetle, ale von sa dostala ešte jedna dôležitá správa. Kým to podľa posledných informácií vyzeralo na koniec novodobého Chrobáka, teraz sa zdá, že dostane novú generáciu vďaka priazni vedenia firmy a modulárnej platforme MQB.

V New Yorku predstavené koncepty neprinášajú nič revolučné, vlastne ide len o špeciálne edície VW Beetle. Napríklad strieborný kabriolet Beetle Denim má pripomínať svojim tmavo modrým prevedením skladacej strechy klasické džínsy.

Oranžový kabriolet sa volá Beetle Wave a ten ružový hatchback zase, trochu prekvapivo, Beetle Pink. Okrem farieb a špeciálneho interiéru nič navyše neprináša. Oveľa zaujímavejší je koncept Beetle R-Line, ktorý má aspoň nám moc dobre známy motor 2.0 TSI z Golfu GTI s výkonom 162 kW (220 k).

A teraz k budúcnosti VW Beetle. Na autosalóne v New Yorku potvrdil magazínu Autoblog člen predstavenstva VW Dr. Heinz-Jakob Neusser, že ďalšia generácia Chrobáka nakoniec bude "do troch rokov", že vyjde na platforme MQB a že možno dostane aj hybridnú a plne elektrickú verziu. Dizajn vraj zostane silne emocionálny.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY