vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Tuningová spoločnosť MR Car Design "prilepila" chrobáka k ceste. Čo vy na to...?
Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Vo firme MR Car Design sa sústreďujú predovšetkým na výrobky automobilky Volkswagen, z poslednej doby spomeňme aspoň dodávku VW Transporter MR Car Design alebo "štvordverové kupé" VW Passat CC MR Car Design, avšak čas od času si pre inšpiráciu odskočia aj inam (napr. Opel Insignia OPC MR Car Design). Teraz sa vracajú k téme Volkswagen.

Vzali si do parády Volkswagen Beetle, pre ktorý pripravili sadu úprav. A ako už je u tejto spoločnosti zvykom, zrejme najvýraznejšou novinkou je zástavba elektronicky riadeného plynového pérovania G-Ride na oboch nápravách. To umožňuje meniť svetlú výšku vozidla podľa prevádzkových podmienok a nálady vodiča, alebo úplne samočinne, aby sa nestalo niečo podobné, čo sa prihodilo vodičov "Lowrideru" Ford Fiesta.

VW Beetle MR Car Design 1.jpgVW Beetle MR Car Design 2.jpgVW Beetle MR Car Design 3.jpgVW Beetle MR Car Design 4.jpgVW Beetle MR Car Design 5.jpg
Chrobák, ďalší lowrider z dielne MR Car Design

Voz na snímkach stojí na devätnásťpalcových liatych ráfikoch obúvajúcich pneumatiky o rozmere 225/35, avšak MR Car Design ponúka aj celú škálu ďalších zostáv ráfikov a pneumatík rôznych veľkostí. O jeho pohon sa stará známy vznetový štvorvalec 2,0 TDI s výkonom navýšeným až na 210 koní (154 kW) a krútiacim momentom vrcholiacim hodnotou 420 Nm.

Týchto výsledkov v MR Car Designe dosiahli iba iným programom riadiacej jednotky, avšak jej predstavitelia zaručujú, že jeho aplikáciou zákazník nepríde o továrenskú záruku. Ak si priobjednáte tiež výfukovú sústavu, dostanete na ňu záruku až desať rokov.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY