vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Tuningová spoločnosť MR Car Design "prilepila" chrobáka k ceste. Čo vy na to...?
Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Vo firme MR Car Design sa sústreďujú predovšetkým na výrobky automobilky Volkswagen, z poslednej doby spomeňme aspoň dodávku VW Transporter MR Car Design alebo "štvordverové kupé" VW Passat CC MR Car Design, avšak čas od času si pre inšpiráciu odskočia aj inam (napr. Opel Insignia OPC MR Car Design). Teraz sa vracajú k téme Volkswagen.

Vzali si do parády Volkswagen Beetle, pre ktorý pripravili sadu úprav. A ako už je u tejto spoločnosti zvykom, zrejme najvýraznejšou novinkou je zástavba elektronicky riadeného plynového pérovania G-Ride na oboch nápravách. To umožňuje meniť svetlú výšku vozidla podľa prevádzkových podmienok a nálady vodiča, alebo úplne samočinne, aby sa nestalo niečo podobné, čo sa prihodilo vodičov "Lowrideru" Ford Fiesta.

VW Beetle MR Car Design 1.jpgVW Beetle MR Car Design 2.jpgVW Beetle MR Car Design 3.jpgVW Beetle MR Car Design 4.jpgVW Beetle MR Car Design 5.jpg
Chrobák, ďalší lowrider z dielne MR Car Design

Voz na snímkach stojí na devätnásťpalcových liatych ráfikoch obúvajúcich pneumatiky o rozmere 225/35, avšak MR Car Design ponúka aj celú škálu ďalších zostáv ráfikov a pneumatík rôznych veľkostí. O jeho pohon sa stará známy vznetový štvorvalec 2,0 TDI s výkonom navýšeným až na 210 koní (154 kW) a krútiacim momentom vrcholiacim hodnotou 420 Nm.

Týchto výsledkov v MR Car Designe dosiahli iba iným programom riadiacej jednotky, avšak jej predstavitelia zaručujú, že jeho aplikáciou zákazník nepríde o továrenskú záruku. Ak si priobjednáte tiež výfukovú sústavu, dostanete na ňu záruku až desať rokov.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY