vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Tuningová spoločnosť MR Car Design "prilepila" chrobáka k ceste. Čo vy na to...?
Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Vo firme MR Car Design sa sústreďujú predovšetkým na výrobky automobilky Volkswagen, z poslednej doby spomeňme aspoň dodávku VW Transporter MR Car Design alebo "štvordverové kupé" VW Passat CC MR Car Design, avšak čas od času si pre inšpiráciu odskočia aj inam (napr. Opel Insignia OPC MR Car Design). Teraz sa vracajú k téme Volkswagen.

Vzali si do parády Volkswagen Beetle, pre ktorý pripravili sadu úprav. A ako už je u tejto spoločnosti zvykom, zrejme najvýraznejšou novinkou je zástavba elektronicky riadeného plynového pérovania G-Ride na oboch nápravách. To umožňuje meniť svetlú výšku vozidla podľa prevádzkových podmienok a nálady vodiča, alebo úplne samočinne, aby sa nestalo niečo podobné, čo sa prihodilo vodičov "Lowrideru" Ford Fiesta.

VW Beetle MR Car Design 1.jpgVW Beetle MR Car Design 2.jpgVW Beetle MR Car Design 3.jpgVW Beetle MR Car Design 4.jpgVW Beetle MR Car Design 5.jpg
Chrobák, ďalší lowrider z dielne MR Car Design

Voz na snímkach stojí na devätnásťpalcových liatych ráfikoch obúvajúcich pneumatiky o rozmere 225/35, avšak MR Car Design ponúka aj celú škálu ďalších zostáv ráfikov a pneumatík rôznych veľkostí. O jeho pohon sa stará známy vznetový štvorvalec 2,0 TDI s výkonom navýšeným až na 210 koní (154 kW) a krútiacim momentom vrcholiacim hodnotou 420 Nm.

Týchto výsledkov v MR Car Designe dosiahli iba iným programom riadiacej jednotky, avšak jej predstavitelia zaručujú, že jeho aplikáciou zákazník nepríde o továrenskú záruku. Ak si priobjednáte tiež výfukovú sústavu, dostanete na ňu záruku až desať rokov.

Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY