vytisknout velikost písma Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Tuningová spoločnosť MR Car Design "prilepila" chrobáka k ceste. Čo vy na to...?
Volkswagen Beetle ako lowrider od MR Car Design

Vo firme MR Car Design sa sústreďujú predovšetkým na výrobky automobilky Volkswagen, z poslednej doby spomeňme aspoň dodávku VW Transporter MR Car Design alebo "štvordverové kupé" VW Passat CC MR Car Design, avšak čas od času si pre inšpiráciu odskočia aj inam (napr. Opel Insignia OPC MR Car Design). Teraz sa vracajú k téme Volkswagen.

Vzali si do parády Volkswagen Beetle, pre ktorý pripravili sadu úprav. A ako už je u tejto spoločnosti zvykom, zrejme najvýraznejšou novinkou je zástavba elektronicky riadeného plynového pérovania G-Ride na oboch nápravách. To umožňuje meniť svetlú výšku vozidla podľa prevádzkových podmienok a nálady vodiča, alebo úplne samočinne, aby sa nestalo niečo podobné, čo sa prihodilo vodičov "Lowrideru" Ford Fiesta.

VW Beetle MR Car Design 1.jpgVW Beetle MR Car Design 2.jpgVW Beetle MR Car Design 3.jpgVW Beetle MR Car Design 4.jpgVW Beetle MR Car Design 5.jpg
Chrobák, ďalší lowrider z dielne MR Car Design

Voz na snímkach stojí na devätnásťpalcových liatych ráfikoch obúvajúcich pneumatiky o rozmere 225/35, avšak MR Car Design ponúka aj celú škálu ďalších zostáv ráfikov a pneumatík rôznych veľkostí. O jeho pohon sa stará známy vznetový štvorvalec 2,0 TDI s výkonom navýšeným až na 210 koní (154 kW) a krútiacim momentom vrcholiacim hodnotou 420 Nm.

Týchto výsledkov v MR Car Designe dosiahli iba iným programom riadiacej jednotky, avšak jej predstavitelia zaručujú, že jeho aplikáciou zákazník nepríde o továrenskú záruku. Ak si priobjednáte tiež výfukovú sústavu, dostanete na ňu záruku až desať rokov.

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY