vytisknout velikost písma Volkswagen Amarok Ultimate: Prvý pick-up s bi-xenónmi predstavený

Volkswagen Amarok Ultimate: Prvý pick-up s bi-xenónmi predstavený

Pred pár dňami BMW definitívne rozhodlo "súboj" o prvý sériovo vyrábaný automobil osadený laserovými svetlometmi. Svetiel sa týka aj táto novinka, aj keď ide dnes už o častejšie riešenie. No v kategórii terénnych pick-upov ešte nikdy zákazníci nemali možnosť objednať pre svoje vozidlo bi-xenóny. Premiantom je v tomto smere Volkswagen Amarok.

Nemecký koncern predstavil model Amarok Ultimate, čo je nová vrcholná výbava. Okrem bi-xenónových svetiel doplnených o diódový pás pre denné svietenie (podobnú grafiku svetiel dostane aj nový Passat) obsahuje táto verzia strieborné kryty zrkadiel, stmavené zadné svetlá, LED osvetlenie EVČ a deväťnásťpalcové disky s pneumatikami rozmeru 255/55. Nechýba ani patričný rám na korbe a veľa chrómu.

V interiéri nájdete čalúnenie Alcantarou a bohatú výbavu zahŕňajúcu navigáciu, systém parkovacích senzorov, cúvaciu kameru, vyhrievané sedadlá a tak ďalej. K dispozícii sú farby karosérie Candy White, Natural Grey, Reflex Silver, Starlight Blue, Toffee Brown a Deebo Black.

Amarok Ultimate je dostupný ako zadokolka, tak v prevedení 4x4, s manuálnou alebo automatickou prevodovkou, respektíve s naftovými motormi s výkonom 140 až 180 koní. Cena štartuje na sume 34 770 eur.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY