vytisknout velikost písma Volkswagen Amarok Ultimate: Prvý pick-up s bi-xenónmi predstavený

Volkswagen Amarok Ultimate: Prvý pick-up s bi-xenónmi predstavený

Pred pár dňami BMW definitívne rozhodlo "súboj" o prvý sériovo vyrábaný automobil osadený laserovými svetlometmi. Svetiel sa týka aj táto novinka, aj keď ide dnes už o častejšie riešenie. No v kategórii terénnych pick-upov ešte nikdy zákazníci nemali možnosť objednať pre svoje vozidlo bi-xenóny. Premiantom je v tomto smere Volkswagen Amarok.

Nemecký koncern predstavil model Amarok Ultimate, čo je nová vrcholná výbava. Okrem bi-xenónových svetiel doplnených o diódový pás pre denné svietenie (podobnú grafiku svetiel dostane aj nový Passat) obsahuje táto verzia strieborné kryty zrkadiel, stmavené zadné svetlá, LED osvetlenie EVČ a deväťnásťpalcové disky s pneumatikami rozmeru 255/55. Nechýba ani patričný rám na korbe a veľa chrómu.

V interiéri nájdete čalúnenie Alcantarou a bohatú výbavu zahŕňajúcu navigáciu, systém parkovacích senzorov, cúvaciu kameru, vyhrievané sedadlá a tak ďalej. K dispozícii sú farby karosérie Candy White, Natural Grey, Reflex Silver, Starlight Blue, Toffee Brown a Deebo Black.

Amarok Ultimate je dostupný ako zadokolka, tak v prevedení 4x4, s manuálnou alebo automatickou prevodovkou, respektíve s naftovými motormi s výkonom 140 až 180 koní. Cena štartuje na sume 34 770 eur.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY