vytisknout velikost písma Volkswagen Amarok Ultimate: Prvý pick-up s bi-xenónmi predstavený

Volkswagen Amarok Ultimate: Prvý pick-up s bi-xenónmi predstavený

Pred pár dňami BMW definitívne rozhodlo "súboj" o prvý sériovo vyrábaný automobil osadený laserovými svetlometmi. Svetiel sa týka aj táto novinka, aj keď ide dnes už o častejšie riešenie. No v kategórii terénnych pick-upov ešte nikdy zákazníci nemali možnosť objednať pre svoje vozidlo bi-xenóny. Premiantom je v tomto smere Volkswagen Amarok.

Nemecký koncern predstavil model Amarok Ultimate, čo je nová vrcholná výbava. Okrem bi-xenónových svetiel doplnených o diódový pás pre denné svietenie (podobnú grafiku svetiel dostane aj nový Passat) obsahuje táto verzia strieborné kryty zrkadiel, stmavené zadné svetlá, LED osvetlenie EVČ a deväťnásťpalcové disky s pneumatikami rozmeru 255/55. Nechýba ani patričný rám na korbe a veľa chrómu.

V interiéri nájdete čalúnenie Alcantarou a bohatú výbavu zahŕňajúcu navigáciu, systém parkovacích senzorov, cúvaciu kameru, vyhrievané sedadlá a tak ďalej. K dispozícii sú farby karosérie Candy White, Natural Grey, Reflex Silver, Starlight Blue, Toffee Brown a Deebo Black.

Amarok Ultimate je dostupný ako zadokolka, tak v prevedení 4x4, s manuálnou alebo automatickou prevodovkou, respektíve s naftovými motormi s výkonom 140 až 180 koní. Cena štartuje na sume 34 770 eur.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY