vytisknout velikost písma Volkswagen Amarok Dark Label: stávka na štýl a komfort

Značka Volkswagen predstavuje ďalšiu špeciálnu sériu svojho terénneho pick-upu Amarok.
Volkswagen Amarok Dark Label: stávka na štýl a komfort

Novinka nesie označenie Dark Label a nadväzuje na v júni uvedenú akčnú sérií Volkswagen Amarok Canyon. Nový Amarok Dark Label vychádza z výbavového stupňa Trendline a, ako už názov napovedá, vyniká radom tmavých doplnkov. Reč je najmä o zatmavených oknách v zadnej časti karosérie, polepe na stĺpcoch B a tmavých zadných svetlách. Oproti pôvodným informáciám ale Amarok Dark Label nakoniec dostal nie čierne, ale matné striebristo lakované osemnásťpalcové liate ráfiky.

_DSC0176.JPG_DSC0177.JPG_DSC0178.JPG_DSC0179.jpg_DSC0180.jpg_DSC0181.jpg
Volkswagen Amarok Dark Label

Čierne sú tiež kľučky dverí, kryty zrkadiel, zadný nárazník a ochranný rám nad nákladovou plochou, ktorá je zároveň krytá masívnym výklopným vekom na plynových vzperách. Celý dojem podčiarkujú decentné polepy v spodnej časti dverí. Sedadlá vozňov Amarok Dark Label budú očalúnené kombináciou látky a Alcantary, podlahu kryjú velúrové koberčeky. V štandardnej výbave nájdeme tiež vyhrievanie predných sedadiel a trysiek ostrekovača čelného skla, ako aj rádio RCD 310 s ovládaním tlačidlami na volante.

Špeciálna séria Volkswagen Amarok Dark Label bude k dispozícii v kompletnej ponuke dostupných lakov karosérie pripravené pre stupeň Trendline a objednať ju bude možné len s najdlhšou kabínou DoubleCab. K dispozicii budú vznetové motory s výkonom 140 a 180 koní a pohon zadných, alebo všetkých kolies. Objednávať bude možné od tohtoročného novembra, ceny v Nemecku začínajú na sume 36 271 eur.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY