vytisknout velikost písma Vo Volkswagene majú napečené. Automobilka kúpila perníkové T1

Vo Volkswagene majú napečené. Automobilka kúpila perníkové T1

Divízia úžitkových vozidiel automobilky Volkswagen má napečené na veľmi dlhú dobu. Táto časť nemeckého výrobcu si totiž kúpila perníkové T1 v životnej veľkosti. Len pre predstavu, taký perník váži rovných 450 kg.

Ako ukazuje priložená fotogaléria, celé T1 nie je vyrobené z perníka. Základom je drevená konštrukcia, na ktorej strávil istý tesár 150 hodín práce. Následne sa dali do diela cukrári, ktorí pokryli perníkom plochu veľkosti zhruba 45 m2, respektíve ktorí pripravili cez 280 kg medovníkového cesta. Všetko bolo ešte natreté ôsmimi litrami potravinárskej farby a dozdobené čokoládou.

Za perníkový Volkswagen T1 zaplatila automobilka 2520 eur, pričom výťažok pôjde na dobročinné účely, konkrétne na liečbu detí s rakovinou. A až po Vianociach niekto ten perník olúpe a zje, poslúži základná drevená konštrukcia deťom ako omaľovánka.

t1_1.jpgt1_3.jpgt1_6.jpgt1_4.jpgt1_5.jpgt1_7.jpgt1_8.jpgt1_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY