vytisknout velikost písma Vo Volkswagene majú napečené. Automobilka kúpila perníkové T1

Vo Volkswagene majú napečené. Automobilka kúpila perníkové T1

Divízia úžitkových vozidiel automobilky Volkswagen má napečené na veľmi dlhú dobu. Táto časť nemeckého výrobcu si totiž kúpila perníkové T1 v životnej veľkosti. Len pre predstavu, taký perník váži rovných 450 kg.

Ako ukazuje priložená fotogaléria, celé T1 nie je vyrobené z perníka. Základom je drevená konštrukcia, na ktorej strávil istý tesár 150 hodín práce. Následne sa dali do diela cukrári, ktorí pokryli perníkom plochu veľkosti zhruba 45 m2, respektíve ktorí pripravili cez 280 kg medovníkového cesta. Všetko bolo ešte natreté ôsmimi litrami potravinárskej farby a dozdobené čokoládou.

Za perníkový Volkswagen T1 zaplatila automobilka 2520 eur, pričom výťažok pôjde na dobročinné účely, konkrétne na liečbu detí s rakovinou. A až po Vianociach niekto ten perník olúpe a zje, poslúži základná drevená konštrukcia deťom ako omaľovánka.

t1_1.jpgt1_3.jpgt1_6.jpgt1_4.jpgt1_5.jpgt1_7.jpgt1_8.jpgt1_2.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY