vytisknout velikost písma Vo Frankfurte sa predstaví aj nový Volkswagen Tiguan. Tu je upútavka

Vo Frankfurte sa predstaví aj nový Volkswagen Tiguan. Tu je upútavka

Volkswagen začína odhaľovať svoje frankfurtské novinky. Jednou z nich bude aj nová generácia SUV VW Tiguan, ktorá vyjde na modulárnej platforme MQB a bude o trochu ľahšia ako odchádzajúca generácia.

Auto je zatiaľ pod plachtou a ak sa fotky von nedostanú omylom, pravdepodobne bude novinka predstavená až v predvečer autosalónu pri tradičnej veľkej koncernovej tlačovej konferencii.

Klasické päťmiestne krátke SUV bude prvé v rade, ale neskôr má prísť aj sedemmiestna verzia Tiguanu, z ktorej by mohlo vzniknúť aj dlho sľubované veľké SUV značky Škoda. Nakoniec dorazí aj trojdverový mix SUV a Coupé Tiguan R.

Pod kapotou neočakávajte revolúciu, VW ponúkne modernizované motory novej generácie. Popri obligátnych dieseloch TDI bude aj plug-in hybridný variant a základ bude mať len pohon predných kolies a zrejme motor 1.4 TSI s vypínaním valcov. Trojvalec 1.0 TSI v Tiguane asi nebude.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY