vytisknout velikost písma Vízia budúcej Lady Niva v štýle Evoque. Čo na ňu hovoríte?

Vízia budúcej Lady Niva v štýle Evoque. Čo na ňu hovoríte?

Legendárny ruský off-road Lada Niva sa skôr či neskôr dočká novej generácie. Spoločnosť AvtoVAZ už testuje prototypy s technikou Renaultu, ktoré by mali doraziť na trh v roku 2017. Francúzska firma drží v AvtoVAZ štvrtinový podiel.

Nástupca Nivy má byť podstatne modernejšie a kultúrnejšie, aj keď stále lacné SUV západného strihu. Jeho podoba aj technická špecifikácia sú zatiaľ vo hviezdach - čo ale nebráni viac či menej profesionálnym dizajnérom, aby čas od času pustili do sveta svoju predstavu o podobe budúcej Lady Niva.

Obrázky, ktoré ste videli v galérii, zverejnil srbský Autoportal. Ich autor sa snažil zachovať tradičné znaky Nivy, ale najmä poňatie zadných svetiel a zadného nárazníka nezaprie silnú inšpiráciu Range Roverom Evoque. Nakoľko bol neznámy návrhár vo svojom úsilí úspešný, necháme radšej na vašom posúdení. Vyjadrite sa v diskusii pod článkom!

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY