vytisknout velikost písma Vienna Autoshow: Svetová premiéra Seatu Leon ST Cupra i Audi Q7

Vienna Autoshow: Svetová premiéra Seatu Leon ST Cupra i Audi Q7

Nielen Detroitu patrí tento týždeň. Do nedele 18. januára bude prebiehať Vienna Autoshow, kde je okrem iného možnosť vidieť aj Seat Leon ST Cupra. Pre tento model predstavuje viedenský autosalón svetovú výstavnú premiéru. Zajtra sa potom rovnaký model predstaví aj na Brussels Motor Show.

Všetky ostatné detaily o svojom novom ostrom kombíku odhalila španielska automobilka už minulý týždeň. Žiadne prekvapenie sa nekoná, technika je zhodná so základným hatchbackom. Kombi je len pri šprinte z nuly na stovku o pár desatín sekundy pomalšie. Najrýchlejšie prevedenie (ST Cupra 280 DSG) zvládne spomínanú disciplínu za rovných šesť sekúnd, čo je o 0,3 s horší čas ako u hatchbacku.

Ak by ste nemali cez nadchádzajúci víkend čo robiť a láka vás výlet do Viedne, potom stojí určite za zmienku aj stánok automobilky Land Rover, kde je možnosť vidieť Range Rover Sport SVR a hlavne stánok Audi, kde už teraz, veľmi krátko po svetovej premiére v Detroite , uvidíte Audi Q7 novej generácie.

leon_vienna_1.jpgleon_vienna_2.jpgleon_vienna_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY