vytisknout velikost písma Venturi Grand Prix: v tíme pre Formulu E zažiari Leonardo DiCaprio

Ďalším tímom pre nový šampionát Formule E bude Venturi. Za volantom jeho monopostu sa (možno) objaví Leonardo DiCaprio. Aspoň pri propagačných akciách...

Leonardo DiCaprio, povolaním hollywoodska hviezda, spolu so spoločnosťou Venturi Automobiles oznámil, že ich spoločný, novo sformovaný tím Venturi Grand Prix nastúpi do seriálu Formuly E. Ten pod hlavičkou FIA odštartuje budúci september a objaví sa v ňom celkom desať tímov, ktoré budú jazdiť na prakticky zhodných vozoch Spark-Renault SRT_01E. Zatiaľ posledným prihláseným bol doteraz indický tím Mahindra Racing.

Monacká spoločnosť Venturi Automobiles, inak tiež jeden z protagonistov elektrického pohonu v športových autách, síce plánuje do Formule E vstúpiť až v jej druhom ročníku, avšak chce do neho priniesť aj vlastnú pohonnú jednotku. Na priloženom videu si môžete vypočuť prejav zakladateľa firmy Venturi Spolok Pallanca Pastora, ktorý okrem iného poznamenal: "Formula E nám dáva výbornú príležitosť ďalej vylepšiť našu techniku ​​skrz motoristický šport a pomeriť sa s celým svetom."

Venturi Formule E DiCaprio.jpg
Protagonisti nového tímu pre Formulu E: uprostred Leonardo DiCaprio a zakladateľ značky Venturi Gildo Pallanca Pastor  

Vyjadrenie Leonarda DiCapria je trochu éterickejšie: "Budúcnosť našej planéty závisí na našej schopnosti prijať hospodárne, čisté vozidlá. (Tím) Venturi Grand Prix vo svojom rozhodnutí vytvoriť k životnému prostrediu priateľskú závodnú stajňu preukázal značnú predvídavosť a ja som rád, že môžem byť súčasťou tohto úsilia."

Zasadne DiCaprio do kokpitu? Asi ťažko, ale určite sa stane vítaným popularizačným prvkom ako pre tím Venturi Grand Prix, tak pre celý šampionát Formule E.

 

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY