vytisknout velikost písma Vedeli ste, že Tomáš Enge bol takmer bájny The Stig z Top Gearu?

Vedeli ste, že Tomáš Enge bol takmer bájny The Stig z Top Gearu?

Český pretekár Tomáš Enge sa počas svojej cesty zo zámoria zo závodov Pirelli World Challenge zastavil v Londýne na oficiálnom stretnutí s moderátormi slávnej relácie Top Gear. Natáčal tú okrem iného upútavku na sobotňajšiu show Top Gear Live pre českých a slovenských fanúšikov.

"Bolo to veľmi zaujímavé stretnutie. Tentokrát som stál na druhej strane lode, teda všetkých troch aktérov som naopak spovedal ja. Točili sme pozvánku, ktorá má nalákať fanúšikov na ich živú šou v Prahe. Keď si vezmem, ako je Top Gear preslávený po celom svete, je naozaj veľmi príjemné, že si vybrali práve mňa. Navyše som zistil, že som vôbec prvý Čech, ktorý v Top Gear vystúpil," povedal k stretnutiu so slávnou moderátorskou trojicou Enge.

Tomáš Enge tiež pripomenul, a to možno nikto nevie, že si skoro zahral už v roku 2007 slávneho bájneho pretekára v bielom overale menom The Stig. "V Le Mans sme mali pripravený scenár, že mi príde zle a nebudem môcť nastúpiť do jedného stintu. Zaskočil by za mňa Stig, ktorého by som hral ale ja. Mal som už pripravené kompletné oblečenie. Nakoniec nám tento plán na poslednú chvíľu neschválili organizátori ACO."

Top Gear Live sa po prvý raz v Českej republike koná hneď dvakrát túto sobotu. Prvá show začína o 15 hodine, opakovanie potom o pol ôsmej večer. Pre veľký záujem organizátori dohovorili ešte tretie opakovanie show na nedeľu 29.6. so začiatkom o 14.30 hod.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY