vytisknout velikost písma Varovanie: zamestnancom Porsche hrozí riziko poranenia krčnej chrbtice

Varovanie: zamestnancom Porsche hrozí riziko poranenia krčnej chrbtice

Musí to byť nevďačná práca: stále v horúčkovitom tempe, nechať sa zmietať brutálnym zrýchlením, drviť si hrudník bezpečnostnými pásmi pri prudkom brzdení a vystavovať krčnú chrbticu enormnej záťaži pri priečnom zrýchlení cez 1 g. Byť testovacím vodičom Porsche je jednoducho náročné. 

Názorne to ukazuje toto video zo Severnej slučky Nürburgringu, na ktoré upozornil americký blog Jalopnik. Úbohí piloti musia tráviť pracovnú dobu využívaním celého dynamického potenciálu prototypov modernizovanej 911 Turbo. 

K svojej náročnej práci sa však stavajú s nemeckou svedomitosťou a precíznosťou - všimnite si, ako autá v zákrutách stále ľahko kĺžu všetkými štyrmi. Ak ste niekedy šoférovali akékoľvek Turbo od 996 ďalej tak, aby ľahko kĺzalo všetkými štyrmi, viete, že riziko natiahnutia krčných svalov je pri tejto činnosti naozaj akútne. Odbory by mali rázne zakročiť!

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY