vytisknout velikost písma Varovanie: zamestnancom Porsche hrozí riziko poranenia krčnej chrbtice

Varovanie: zamestnancom Porsche hrozí riziko poranenia krčnej chrbtice

Musí to byť nevďačná práca: stále v horúčkovitom tempe, nechať sa zmietať brutálnym zrýchlením, drviť si hrudník bezpečnostnými pásmi pri prudkom brzdení a vystavovať krčnú chrbticu enormnej záťaži pri priečnom zrýchlení cez 1 g. Byť testovacím vodičom Porsche je jednoducho náročné. 

Názorne to ukazuje toto video zo Severnej slučky Nürburgringu, na ktoré upozornil americký blog Jalopnik. Úbohí piloti musia tráviť pracovnú dobu využívaním celého dynamického potenciálu prototypov modernizovanej 911 Turbo. 

K svojej náročnej práci sa však stavajú s nemeckou svedomitosťou a precíznosťou - všimnite si, ako autá v zákrutách stále ľahko kĺžu všetkými štyrmi. Ak ste niekedy šoférovali akékoľvek Turbo od 996 ďalej tak, aby ľahko kĺzalo všetkými štyrmi, viete, že riziko natiahnutia krčných svalov je pri tejto činnosti naozaj akútne. Odbory by mali rázne zakročiť!

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY