vytisknout velikost písma V Paríži sa ukáže aj ostrý Hyundai i30. Zatiaľ ale len ako koncept

Technické detaily zatiaľ nepoznáme, základom je ale nová generácia i30
V Paríži sa ukáže aj ostrý Hyundai i30. Zatiaľ ale len ako koncept

Hyundai už dávnejšie oznámil, že na parížskom autosalóne predstaví facelift modelu i10 a predovšetkým novú generáciu i30, pre ktorú to bude svetová výstavná premiéra. Dnes ale dorazili informácie sľubujúce ešte tretiu novinku. Verejnosti sa totiž budúci týždeň predstaví aj koncept RN30, čo nie je nič iné, než predobraz dlho očakávanej ostrej verzie i30.

Automobilka zatiaľ zverejnila iba jeden obrázok a niekoľko všeobecných informácií, ktoré nám veľa nepovedia. Snáď len to, že základná silueta bude zhodná s novou generáciou i30 (tá tu samozrejme poslúži ako základ), vozidlo však bude nižšie a širšie a údajne bude výborné v zákrutách. Na ďalšie technické podrobnosti si musíme počkať.

Podľa starších informácií by mal ostrý hatchback postavený na základoch i30 dostať preplňovaný dvojlitrový motor. Hyundai však údajne zatiaľ plánuje iba vyhotovenie na úrovni Focusu ST alebo Golfu GTI, či časom príde napríklad aj ostrá štvorkolka v štýle Fordu Focus RS, nie je isté.

Sériové prevedenie konceptu RN30 by sa mohlo predstaviť už budúci rok, kedy dorazí aj nová i30 s karosériou kombi.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY