vytisknout velikost písma V omladenom Audi A3 bude multifunkčný displej namiesto budíkov

V omladenom Audi A3 bude multifunkčný displej namiesto budíkov

Na budúci rok sa chystá väčší facelift hatchbacku Audi A3, ktorý sa má dotknúť predovšetkým techniky pod kapotou a na palube. Jednou zo zásadných noviniek má byť kompletný TFT displej pred vodičom, prevzatý z Audi TT. Niektoré verzie ho budú mať štandardne, iné za príplatok asi 500 eur, píše austrálsky Motoring.

Novinka bude ale podľa Audi vyhľadávaný doplnok, pretože príplatok nebude vzhľadom k cene vozidla, veľký a funkcie budú samozrejme oveľa širšie než len informovanie o rýchlosti a otáčkach motora. Multifunkčný displej vie zobrazovať napríklad navigáciu, rádio, internet alebo rôzne režimy vozidla.
Rovnako ako v Audi A4 alebo Audi Q7, základné motorizácie a stupne výbav budú mať naďalej klasické analógové prístroje.

Virtuálny kokpit sa postupne rozšíri do všetkých modelov Audi, či už v rámci medzigeneračných faceliftov alebo pri príchode novej generácie. Klasické analógové budíky tak zo všetkých Audi postupne zmiznú, aj keď ich ešte nejakú dobu uvidíme aspoň vo verziách vybavených podľa politiky "cena od...".

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY