vytisknout velikost písma V omladenom Audi A3 bude multifunkčný displej namiesto budíkov

V omladenom Audi A3 bude multifunkčný displej namiesto budíkov

Na budúci rok sa chystá väčší facelift hatchbacku Audi A3, ktorý sa má dotknúť predovšetkým techniky pod kapotou a na palube. Jednou zo zásadných noviniek má byť kompletný TFT displej pred vodičom, prevzatý z Audi TT. Niektoré verzie ho budú mať štandardne, iné za príplatok asi 500 eur, píše austrálsky Motoring.

Novinka bude ale podľa Audi vyhľadávaný doplnok, pretože príplatok nebude vzhľadom k cene vozidla, veľký a funkcie budú samozrejme oveľa širšie než len informovanie o rýchlosti a otáčkach motora. Multifunkčný displej vie zobrazovať napríklad navigáciu, rádio, internet alebo rôzne režimy vozidla.
Rovnako ako v Audi A4 alebo Audi Q7, základné motorizácie a stupne výbav budú mať naďalej klasické analógové prístroje.

Virtuálny kokpit sa postupne rozšíri do všetkých modelov Audi, či už v rámci medzigeneračných faceliftov alebo pri príchode novej generácie. Klasické analógové budíky tak zo všetkých Audi postupne zmiznú, aj keď ich ešte nejakú dobu uvidíme aspoň vo verziách vybavených podľa politiky "cena od...".

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY