vytisknout velikost písma V omladenom Audi A3 bude multifunkčný displej namiesto budíkov

V omladenom Audi A3 bude multifunkčný displej namiesto budíkov

Na budúci rok sa chystá väčší facelift hatchbacku Audi A3, ktorý sa má dotknúť predovšetkým techniky pod kapotou a na palube. Jednou zo zásadných noviniek má byť kompletný TFT displej pred vodičom, prevzatý z Audi TT. Niektoré verzie ho budú mať štandardne, iné za príplatok asi 500 eur, píše austrálsky Motoring.

Novinka bude ale podľa Audi vyhľadávaný doplnok, pretože príplatok nebude vzhľadom k cene vozidla, veľký a funkcie budú samozrejme oveľa širšie než len informovanie o rýchlosti a otáčkach motora. Multifunkčný displej vie zobrazovať napríklad navigáciu, rádio, internet alebo rôzne režimy vozidla.
Rovnako ako v Audi A4 alebo Audi Q7, základné motorizácie a stupne výbav budú mať naďalej klasické analógové prístroje.

Virtuálny kokpit sa postupne rozšíri do všetkých modelov Audi, či už v rámci medzigeneračných faceliftov alebo pri príchode novej generácie. Klasické analógové budíky tak zo všetkých Audi postupne zmiznú, aj keď ich ešte nejakú dobu uvidíme aspoň vo verziách vybavených podľa politiky "cena od...".

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY