vytisknout velikost písma V Nemecku chcú za nové Audi A4 2.0 TDI cez 35 000 eur

V Nemecku chcú za nové Audi A4 2.0 TDI cez 35 000 eur

V Nemecku začínajú díleri prijímať objednávky na novú generáciu Audi A4. Základné prevedenie v karosérii sedan s motorom 1.4 TFSI (110 kW a 250 Nm) stojí 30 650 eur, za kombi Avant dáte minimálne 32 500 eur. Na slovenské ceny sa stále čaká.

Zvláštne ale je, že zatiaľ čo tlačová správa o cenách Audi A4 hovorí o sume 30 650 eur ako tej základnej, na nemeckých stránkach Audi je uvedené "cena od 32 950 eur" za sedan a 36 900 za Avant.

Populárna motorizácia 2.0 TDI (110 kW, 320 Nm) začína pri sedane na sume 35 050 eur, silnejšie prevedenie s výkonom 140 kW stojí od 40 400 eur.

Najsilnejší šesťvalcový turbodiesel 3.0 TDI s výkonom 200 kW a krútiacim momentom 600 Nm si nemecké Audi cení na minimálne 50 100 eur, za benzínový motor 2.0 TFSI (185 kW, 370 Nm) dáte 42 100 eur. Príplatok za pohon quattro je pri dvojlitrovom benzíne 2 350 eur.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY