vytisknout velikost písma V Nemecku chcú za nové Audi A4 2.0 TDI cez 35 000 eur

V Nemecku chcú za nové Audi A4 2.0 TDI cez 35 000 eur

V Nemecku začínajú díleri prijímať objednávky na novú generáciu Audi A4. Základné prevedenie v karosérii sedan s motorom 1.4 TFSI (110 kW a 250 Nm) stojí 30 650 eur, za kombi Avant dáte minimálne 32 500 eur. Na slovenské ceny sa stále čaká.

Zvláštne ale je, že zatiaľ čo tlačová správa o cenách Audi A4 hovorí o sume 30 650 eur ako tej základnej, na nemeckých stránkach Audi je uvedené "cena od 32 950 eur" za sedan a 36 900 za Avant.

Populárna motorizácia 2.0 TDI (110 kW, 320 Nm) začína pri sedane na sume 35 050 eur, silnejšie prevedenie s výkonom 140 kW stojí od 40 400 eur.

Najsilnejší šesťvalcový turbodiesel 3.0 TDI s výkonom 200 kW a krútiacim momentom 600 Nm si nemecké Audi cení na minimálne 50 100 eur, za benzínový motor 2.0 TFSI (185 kW, 370 Nm) dáte 42 100 eur. Príplatok za pohon quattro je pri dvojlitrovom benzíne 2 350 eur.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY