vytisknout velikost písma V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní

V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní
Zoznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogaléria: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang sa na európskom trhu ešte ani poriadne neohrial a už je tu prvý veľký tuning od nemeckého úpravcu GeigerCars. Ten sa preslávil niekedy až prehnanými kreáciami, preto je prekvapujúce, že práve pri novom Mustangu sa drží celkom pri zemi.

geigercars ford mustang (14).jpggeigercars ford mustang (5).jpggeigercars ford mustang (9).jpgTentoraz sa žiadne zbesilé kreácie s nožnicovými dverami a skákacím podvozkom nekonajú. V GaigerCars jednoducho vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkom je výkon cez 700 koní a maximálna rýchlosť 305 km/h.

Hlavné bolo zvýšiť výkon. Atmosférický päťlitrový osemvalec, ktorý v sériovom prevedení dosahuje výkon 421 koní, dostal kompresor a rad potrebných úprav. Patrí k nim napríklad iné sanie, výfuk a riadiaca jednotka.

Výsledkom je výkon 521 kW (709 koní) a krútiaci moment 706 Nm.
Upravený Ford Mustang sa rozbehne na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potrebuje 4,8 s) a vyvinie až 305 km/h. Súčasťou úpravy od GeigerCars je aj oficiálny balík GT Performance, ktorý prináša zosilnený a znížený podvozok, mechanický samosvor Torsen, lepšie brzdy a účinnejšie chladenie.

Nemecký tuner ponúka ešte vlastný výfukový systém (jeho zvuk má imitovať špeciály NASCAR), dvadsaťpalcové kolesá alebo zosilnené stabilizátory. Za celé auto vrátane základného tuningového balíčka s kompresorom dáte vcelku rozumných 82 900 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY