vytisknout velikost písma V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní

V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní
Zoznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogaléria: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang sa na európskom trhu ešte ani poriadne neohrial a už je tu prvý veľký tuning od nemeckého úpravcu GeigerCars. Ten sa preslávil niekedy až prehnanými kreáciami, preto je prekvapujúce, že práve pri novom Mustangu sa drží celkom pri zemi.

geigercars ford mustang (14).jpggeigercars ford mustang (5).jpggeigercars ford mustang (9).jpgTentoraz sa žiadne zbesilé kreácie s nožnicovými dverami a skákacím podvozkom nekonajú. V GaigerCars jednoducho vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkom je výkon cez 700 koní a maximálna rýchlosť 305 km/h.

Hlavné bolo zvýšiť výkon. Atmosférický päťlitrový osemvalec, ktorý v sériovom prevedení dosahuje výkon 421 koní, dostal kompresor a rad potrebných úprav. Patrí k nim napríklad iné sanie, výfuk a riadiaca jednotka.

Výsledkom je výkon 521 kW (709 koní) a krútiaci moment 706 Nm.
Upravený Ford Mustang sa rozbehne na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potrebuje 4,8 s) a vyvinie až 305 km/h. Súčasťou úpravy od GeigerCars je aj oficiálny balík GT Performance, ktorý prináša zosilnený a znížený podvozok, mechanický samosvor Torsen, lepšie brzdy a účinnejšie chladenie.

Nemecký tuner ponúka ešte vlastný výfukový systém (jeho zvuk má imitovať špeciály NASCAR), dvadsaťpalcové kolesá alebo zosilnené stabilizátory. Za celé auto vrátane základného tuningového balíčka s kompresorom dáte vcelku rozumných 82 900 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY