vytisknout velikost písma V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní

V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní
Zoznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogaléria: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang sa na európskom trhu ešte ani poriadne neohrial a už je tu prvý veľký tuning od nemeckého úpravcu GeigerCars. Ten sa preslávil niekedy až prehnanými kreáciami, preto je prekvapujúce, že práve pri novom Mustangu sa drží celkom pri zemi.

geigercars ford mustang (14).jpggeigercars ford mustang (5).jpggeigercars ford mustang (9).jpgTentoraz sa žiadne zbesilé kreácie s nožnicovými dverami a skákacím podvozkom nekonajú. V GaigerCars jednoducho vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkom je výkon cez 700 koní a maximálna rýchlosť 305 km/h.

Hlavné bolo zvýšiť výkon. Atmosférický päťlitrový osemvalec, ktorý v sériovom prevedení dosahuje výkon 421 koní, dostal kompresor a rad potrebných úprav. Patrí k nim napríklad iné sanie, výfuk a riadiaca jednotka.

Výsledkom je výkon 521 kW (709 koní) a krútiaci moment 706 Nm.
Upravený Ford Mustang sa rozbehne na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potrebuje 4,8 s) a vyvinie až 305 km/h. Súčasťou úpravy od GeigerCars je aj oficiálny balík GT Performance, ktorý prináša zosilnený a znížený podvozok, mechanický samosvor Torsen, lepšie brzdy a účinnejšie chladenie.

Nemecký tuner ponúka ešte vlastný výfukový systém (jeho zvuk má imitovať špeciály NASCAR), dvadsaťpalcové kolesá alebo zosilnené stabilizátory. Za celé auto vrátane základného tuningového balíčka s kompresorom dáte vcelku rozumných 82 900 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY