vytisknout velikost písma V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní

V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní
Zoznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogaléria: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang sa na európskom trhu ešte ani poriadne neohrial a už je tu prvý veľký tuning od nemeckého úpravcu GeigerCars. Ten sa preslávil niekedy až prehnanými kreáciami, preto je prekvapujúce, že práve pri novom Mustangu sa drží celkom pri zemi.

geigercars ford mustang (14).jpggeigercars ford mustang (5).jpggeigercars ford mustang (9).jpgTentoraz sa žiadne zbesilé kreácie s nožnicovými dverami a skákacím podvozkom nekonajú. V GaigerCars jednoducho vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkom je výkon cez 700 koní a maximálna rýchlosť 305 km/h.

Hlavné bolo zvýšiť výkon. Atmosférický päťlitrový osemvalec, ktorý v sériovom prevedení dosahuje výkon 421 koní, dostal kompresor a rad potrebných úprav. Patrí k nim napríklad iné sanie, výfuk a riadiaca jednotka.

Výsledkom je výkon 521 kW (709 koní) a krútiaci moment 706 Nm.
Upravený Ford Mustang sa rozbehne na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potrebuje 4,8 s) a vyvinie až 305 km/h. Súčasťou úpravy od GeigerCars je aj oficiálny balík GT Performance, ktorý prináša zosilnený a znížený podvozok, mechanický samosvor Torsen, lepšie brzdy a účinnejšie chladenie.

Nemecký tuner ponúka ešte vlastný výfukový systém (jeho zvuk má imitovať špeciály NASCAR), dvadsaťpalcové kolesá alebo zosilnené stabilizátory. Za celé auto vrátane základného tuningového balíčka s kompresorom dáte vcelku rozumných 82 900 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY