vytisknout velikost písma V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní

V GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a cez 700 koní
Zoznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogaléria: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang sa na európskom trhu ešte ani poriadne neohrial a už je tu prvý veľký tuning od nemeckého úpravcu GeigerCars. Ten sa preslávil niekedy až prehnanými kreáciami, preto je prekvapujúce, že práve pri novom Mustangu sa drží celkom pri zemi.

geigercars ford mustang (14).jpggeigercars ford mustang (5).jpggeigercars ford mustang (9).jpgTentoraz sa žiadne zbesilé kreácie s nožnicovými dverami a skákacím podvozkom nekonajú. V GaigerCars jednoducho vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkom je výkon cez 700 koní a maximálna rýchlosť 305 km/h.

Hlavné bolo zvýšiť výkon. Atmosférický päťlitrový osemvalec, ktorý v sériovom prevedení dosahuje výkon 421 koní, dostal kompresor a rad potrebných úprav. Patrí k nim napríklad iné sanie, výfuk a riadiaca jednotka.

Výsledkom je výkon 521 kW (709 koní) a krútiaci moment 706 Nm.
Upravený Ford Mustang sa rozbehne na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potrebuje 4,8 s) a vyvinie až 305 km/h. Súčasťou úpravy od GeigerCars je aj oficiálny balík GT Performance, ktorý prináša zosilnený a znížený podvozok, mechanický samosvor Torsen, lepšie brzdy a účinnejšie chladenie.

Nemecký tuner ponúka ešte vlastný výfukový systém (jeho zvuk má imitovať špeciály NASCAR), dvadsaťpalcové kolesá alebo zosilnené stabilizátory. Za celé auto vrátane základného tuningového balíčka s kompresorom dáte vcelku rozumných 82 900 eur.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY