vytisknout velikost písma Už tento piatok sa bude dražiť jediný originálny kus Ferrari Testarossa Spider

Už tento piatok sa bude dražiť jediný originálny kus Ferrari Testarossa Spider

Čas od času je možné kúpiť naozajstný unikát. Tak napríklad už o tri dni sa bude na Artcurial 's Rétromobile v Paríži dražiť Ferrari Testarossa Spider, pričom sa očakáva cena viac ako 700-tisíc eur. Prečo? Pretože originálny automobil existuje iba v jednom exemplári a práve ten sa bude predávať.

Ferrari Testarossa Spider, ktoré mieri do aukcie, nie je jediná Testarossa bez strechy. Postavených bolo viac kusov, ale to boli úpravy, o ktoré sa v nemalej miere zaslúžila Pininfarina. Ferarri samotné vyrobilo originálne Spider iba jeden. Vozidlo má sériové číslo 62897 a vzniklo ako darček pre vtedajšieho šéfa Fiatu, Gianni Agnelliho.

Dražba vozidla, ktorý má štandardný dvanásťvalec s objemom 4,9 l s výkonom 291 kW (390 k), prebehne tento piatok v Paríži. Vlastniť jedinú originálnu Testarossa Spider nebude vôbec lacná záležitosť. Odhaduje sa, že sa cena vyšplhá v prepočte až na 925-tisíc eur.

tse_4.jpgtse_1.jpgtse_2.jpgtse_3.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY