vytisknout velikost písma Už tento piatok sa bude dražiť jediný originálny kus Ferrari Testarossa Spider

Už tento piatok sa bude dražiť jediný originálny kus Ferrari Testarossa Spider

Čas od času je možné kúpiť naozajstný unikát. Tak napríklad už o tri dni sa bude na Artcurial 's Rétromobile v Paríži dražiť Ferrari Testarossa Spider, pričom sa očakáva cena viac ako 700-tisíc eur. Prečo? Pretože originálny automobil existuje iba v jednom exemplári a práve ten sa bude predávať.

Ferrari Testarossa Spider, ktoré mieri do aukcie, nie je jediná Testarossa bez strechy. Postavených bolo viac kusov, ale to boli úpravy, o ktoré sa v nemalej miere zaslúžila Pininfarina. Ferarri samotné vyrobilo originálne Spider iba jeden. Vozidlo má sériové číslo 62897 a vzniklo ako darček pre vtedajšieho šéfa Fiatu, Gianni Agnelliho.

Dražba vozidla, ktorý má štandardný dvanásťvalec s objemom 4,9 l s výkonom 291 kW (390 k), prebehne tento piatok v Paríži. Vlastniť jedinú originálnu Testarossa Spider nebude vôbec lacná záležitosť. Odhaduje sa, že sa cena vyšplhá v prepočte až na 925-tisíc eur.

tse_4.jpgtse_1.jpgtse_2.jpgtse_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY