vytisknout velikost písma Už aj Volkswagen Caddy kúpite vo verzii Alltrack. Štvorkolka je za príplatok

Už aj Volkswagen Caddy kúpite vo verzii Alltrack. Štvorkolka je za príplatok
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Caddy Alltrack
  2. Fotogaléria: Volkswagen Caddy Alltrack

Nová generácia minidodávky Volkswagen Caddy dorazila tento rok na jar a teraz sa predstavuje štýlová verzia Alltrack. Tú ukáže automobilka na autosalóne vo Frankfurte a do predaja zamieri vzápätí po premiére. Ak chcete štvorkolku 4Motion, budete si musieť priplatiť.

caddy (3).jpgcaddy (5).jpgcaddy (7).jpgPoloterénne Caddy sa technicky od obyčajnej minidodávky nelíši. Má vlastne len optický paket. Aj štvorkolka je len za príplatok k niektorým motorom

Technicky sa Caddy Alltrack zásadne nelíši a vlastne dostal len dizajnové doplnky po vzore ostatných Alltrackov automobilky Volkswagen. Iné sú napríklad aj kolesá, čalúnenie v interiéri a farebné prevedenie dekoru prístrojovej dosky.

Osobná verzia Caddyho má v základe klimatizáciu, ale model Alltrack si môžete priobjednať aj k dodávkovej verzii. K dispozícii bude ku všetkým motorom, teda k jednotke 2.0 TDI, ktorá ponúkne od 75 do 150 koní, alebo k trojvalci 1.0 TSI a štvorvalcom 1.2 TSI a 1.4 TSI. Jednotka 1.4 TSI môže jazdiť aj na CNG.

caddy (4).jpgcaddy (6).jpgcaddy (8).jpgVerziu Alltrack si môžete kúpiť aj k "plechovej" dodávke bez zadných sedačiek a okien. Výbava Alltrack vychádza z modelu Comfortline

K motorom dostanete päťstupňovú alebo šesťstupňovú manuálnu prevodovku, prípadne automat DSG so siedmimi alebo šiestimi rýchlosťami. Šesťrýchlostná DSG s "mokrými" spojkami sa dodáva k motorom 2.0 TDI, benzínové verzie majú sedemstupňovú DSG so "suchými" spojkami. Z výbavy môžete mať aj adaptívny tempomat a nechýbajú moderné bezpečnostné systémy ako multikolízna brzda alebo systém núdzového brzdenia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY