vytisknout velikost písma Už aj Dacia Lodgy mieri medzi allroady. Prezrite si oplastovanú verziu

Už aj Dacia Lodgy mieri medzi allroady. Prezrite si oplastovanú verziu

Dacia tentoraz na autosalón žiadnu významnú premiéru nepriviezla, prezentované boli len drobné čiastkové úpravy. Napriek tomu sa jedna menšia zaujímavosť našla, hoci sa zatiaľ týka iba francúzskeho trhu.

Trochu bokom na stánku tejto automobilky stálo netradične vyzerajúce Lodgy, na ktorom sme si mohli prezrieť strieborné doplnky na nárazníkoch, šestnásťpalcové zliatinové kolesá a hlavne oplastovanie v štýle toľko obľúbenej kategórie allroad. O čo presne ide?

Jedná sa o balíček zahrnutý v príslušenstve. Asi nikoho neprekvapí, že sa volá jednoducho "off-road" a okrem viditeľných noviniek dostanú záujemcovia ešte ochranu podvozku. Cena na francúzskom trhu činí 490 euro vrátane inštalácie.

Štíte "Black line" potom s opalstovqním nijako nesúvisí. Vo Francúzsku sa Lodgy predáva so zjednodušenou ponukou obsahujúcou tri úrovne a spomínaná je tou najvyššou. Zákazníci dostanú napríklad kožené a vyhrievané sedadlá, výškovo nastaviteľné pásy, neľútostné disky, navigáciu alebo elektricky ovládané zadné okná.

Kedy sa rovnaká vec dostane na slovenský trh, to zatiaľ nie je známe.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY