vytisknout velikost písma Už aj Dacia Lodgy mieri medzi allroady. Prezrite si oplastovanú verziu

Už aj Dacia Lodgy mieri medzi allroady. Prezrite si oplastovanú verziu

Dacia tentoraz na autosalón žiadnu významnú premiéru nepriviezla, prezentované boli len drobné čiastkové úpravy. Napriek tomu sa jedna menšia zaujímavosť našla, hoci sa zatiaľ týka iba francúzskeho trhu.

Trochu bokom na stánku tejto automobilky stálo netradične vyzerajúce Lodgy, na ktorom sme si mohli prezrieť strieborné doplnky na nárazníkoch, šestnásťpalcové zliatinové kolesá a hlavne oplastovanie v štýle toľko obľúbenej kategórie allroad. O čo presne ide?

Jedná sa o balíček zahrnutý v príslušenstve. Asi nikoho neprekvapí, že sa volá jednoducho "off-road" a okrem viditeľných noviniek dostanú záujemcovia ešte ochranu podvozku. Cena na francúzskom trhu činí 490 euro vrátane inštalácie.

Štíte "Black line" potom s opalstovqním nijako nesúvisí. Vo Francúzsku sa Lodgy predáva so zjednodušenou ponukou obsahujúcou tri úrovne a spomínaná je tou najvyššou. Zákazníci dostanú napríklad kožené a vyhrievané sedadlá, výškovo nastaviteľné pásy, neľútostné disky, navigáciu alebo elektricky ovládané zadné okná.

Kedy sa rovnaká vec dostane na slovenský trh, to zatiaľ nie je známe.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY