vytisknout velikost písma United Nude Lo Res Car je auto, ktoré ignoruje úplne všetko

Áno, tá vec na úvodnom obrázku má byť naozaj auto. A áno, údajne ide o odkaz na Lamborghini Countach.
United Nude Lo Res Car je auto, ktoré ignoruje úplne všetko

Spoločnosť United Nude má vo svojej ponuke topánky, hodinky, kufre, tašky a ďalšie rôzne doplnky. Napriek tomu tá rovnaká spoločnosť nedávno predstavila koncept automobilu. Jeho dizajn má popierať všetky pravidlá, ktoré v oblasti automobilového dizajnu platia. Výsledkom je koncept veľmi zvláštneho elektromobilu.

Aj keď to tak na pohľad nevyzerá, inšpiráciou tu bolo Lamborghini Countach. Lo Res Car vznikol postupným zjednodušovaním dizajnu pôvodného vozidla až do absolútne základného tvaru. Teda v podstate úplne opačne, než tomu bežne je.

Voz dostal priehľadnú karosériu vyrobenú z polykarbonátu, interiér je dvojmiestny, kedy spolujazdec sedí za vodičom. Žiadne dvere tu nehľadajte, keď budete chcieť vystúpiť, elektricky sa nadvihne celá karoséria. Interiér ako taký je minimalistický, pričom mu dominuje volant z leštenej nerezovej ocele. Ostatné časti sú matne čierne.

Pohon spoločnosť United Nude bližšie nespresňuje. Isté je to, že ide o elektromobil, ktorý kvôli bezpečnosti zvládne maximálne 50 km/h. Koncept bude vystavený v Los Angeles.

lores_2.jpglores_3.jpglores_1.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY