vytisknout velikost písma United Nude Lo Res Car je auto, ktoré ignoruje úplne všetko

Áno, tá vec na úvodnom obrázku má byť naozaj auto. A áno, údajne ide o odkaz na Lamborghini Countach.
United Nude Lo Res Car je auto, ktoré ignoruje úplne všetko

Spoločnosť United Nude má vo svojej ponuke topánky, hodinky, kufre, tašky a ďalšie rôzne doplnky. Napriek tomu tá rovnaká spoločnosť nedávno predstavila koncept automobilu. Jeho dizajn má popierať všetky pravidlá, ktoré v oblasti automobilového dizajnu platia. Výsledkom je koncept veľmi zvláštneho elektromobilu.

Aj keď to tak na pohľad nevyzerá, inšpiráciou tu bolo Lamborghini Countach. Lo Res Car vznikol postupným zjednodušovaním dizajnu pôvodného vozidla až do absolútne základného tvaru. Teda v podstate úplne opačne, než tomu bežne je.

Voz dostal priehľadnú karosériu vyrobenú z polykarbonátu, interiér je dvojmiestny, kedy spolujazdec sedí za vodičom. Žiadne dvere tu nehľadajte, keď budete chcieť vystúpiť, elektricky sa nadvihne celá karoséria. Interiér ako taký je minimalistický, pričom mu dominuje volant z leštenej nerezovej ocele. Ostatné časti sú matne čierne.

Pohon spoločnosť United Nude bližšie nespresňuje. Isté je to, že ide o elektromobil, ktorý kvôli bezpečnosti zvládne maximálne 50 km/h. Koncept bude vystavený v Los Angeles.

lores_2.jpglores_3.jpglores_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY