vytisknout velikost písma „Úniky“ Corvette Z06 pokračujú fotkami exteriéru aj interiéru

„Úniky“ Corvette Z06 pokračujú fotkami exteriéru aj interiéru

Svetová premiéra Corvette Z06 je ohlásená na začiatok týždňa, kedy v Detroite otvorí svoje brány autosalón NAIAS. Ale ako to už v ére internetu býva, podoba zatiaľ najostrejšej 'Vette sa dostala na svetlo sveta predčasne.

chevrolet-corvette-z06-2-1035-1.jpgchevrolet-corvette-z06-3-1035-1.jpg
Výrazne závodná estetika prezrádza okruhové ambície Z06

Z dvoch fotografií Corvette Z06 v agresívnom čiernožltom sfarbení je jasne viditeľná sada aerodynamických doplnkov z uhlíkových vlákien: predný splitter, bočné nástavce prahov a prepracované zadné krídlo. Dobre viditeľná je aj znížená svetlá výška.

Prívody vzduchu k zadným kolesám naznačujú, že konštruktéri mysleli na účinnejšie chladenie zadných bŕzd a samosvorného diferenciálu.

Pohľad do interiéru ukazuje, že aj vrcholné prevedenie bude mať v sérii "cestovné" kožené sedačky. Pravidelní návštevníci závodných okruhov si ale určite budú môcť objednať anatomické škrupiny.

chevrolet-corvette-z06-1-1035-1.jpg
Interiér sa od štandardného prevedenia líši hlavne dekorom

Technické podrobnosti ani parametre zatiaľ nepoznáme. Vieme ale, že Corvette Z06 bude mať výkon cez 600 koní a krútiaci moment 900 Nm. Najpravdepodobnejším kandidátom na motor je kompresorom preplňovaný osemvalec LT4 V8.

Spolu so Z06 ukáže Chevrolet v Detroite takisto závodnú verziu novej Corvette, ktorá nesie označenie C7.R.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY