vytisknout velikost písma Unikátny Velorex 16/175 je v Amerike na predaj. Zatiaľ stojí 2 500 eur

Unikátny Velorex 16/175 je v Amerike na predaj. Zatiaľ stojí 2 500 eur

Velorex dnes už na cestách stretnete len veľmi výnimočne a keď si taký voz chcete kúpiť ideálne v zachovalom stave, je potreba siahnuť dosť hlboko do vrecka. Keby ste však predsa len nejaký ten exemplár chceli, aktuálne máte možnosť. Jeden Velorex sa dostal až do Ameriky, kde je práve na predaj. A nejde o len tak hocijaký Velorex.

Konkrétne sa jedná o automobil z roku 1963 s motorom s objemom 175 cm3. Ponúkaný exemplár tak nie je zaujímavý iba tým, že sa dostal až do Ameriky, ale predovšetkým ide o unikátnu špecifikáciu. Velorex 16/175 sa vyrábal len na prechodné obdobie, pričom celkovo vzniklo iba osemsto kusov.

Záujemcovia môžu prihadzovať v internetovej dražbe klasicky na ebay.com. Dražba bude prebiehať ešte päť dní a dočasne najvyššia suma je v prepočte 2 500 eur. Bude celkom zaujímavé sledovať, kam sa nakoniec cena tohto exempláru vyšplhá. Hodnotu má predávaný Velorex podstatne vyššiu okrem iného aj preto, že ide o veľmi zachovalý automobil.

velor_2.jpgvelor_3.jpgvelor_1.jpgvelor_4.jpgvelor_5.jpgvelor_6.jpgvelor_7.jpgvelor_8.jpgvelor_9.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY