vytisknout velikost písma #UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

Ako Renault dopredu avizoval, tak sa aj stalo. Dnes bolo odhalené všetko, čo sa týka projektu # UNDER8. A projekt to bol úspešný, pretože Mégane RS naozaj zašiel na Nürburgringu čas pod osem minút a získal pre francúzsku automobilku späť titul najrýchlejšej sériovej predokolky, ktorý mu zobral Leon Cupra naladený na 280 koní.

Na rozdiel od predtým predstaveného Mégane RS 275 Trophy ale na ostré kolo vyrazilo prevedenie Trophy-R, ktoré dostalo ďalšie úpravy vedúce k zníženiu hmotnosti. Toto auto napríklad nemá zadné sedadlá. Do predaja však zamieri, objednávky sa začnú veľmi skoro prijímať vo Francúzsku a následne sa vozidlo dostane do štrnástich ďalších krajín. Produkcia je ale limitovaná na 250 kusov.

Dvojmiestny Mégane RS s motorom posilneným na 275 koní, samosvorným diferenciálom, výfukom Akrapovič, tlmičmi Öhlins a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 nakoniec zvládol čas 7 minút a 54,36 s, čím nadelil Seatu približne štyri sekundy. Celú jazdu si môžete prezrieť na priloženom videu.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY