vytisknout velikost písma Ultraluxusný Mercedes-Maybach S600 sa pomaly odhaľuje

Ultraluxusný Mercedes-Maybach S600 sa pomaly odhaľuje

Zabudnite na limuzínu triedy S. Ak chcete skutočne vrchol luxusu, počkajte si na Mercedes-Maybach S600. Automobilka tohto nástupcu neveľmi úspešného Maybachu predstaví veľmi skoro na autosalónoch v čínskom Kantone a kalifornskom Los Angeles. Jasne tým ukazuje, čo sú kľúčové trhy.

Pod kapotu sa, ako napovedá názov S600, nasťahuje dvanásťvalec dopovaný dvoma malými turbami. Jeho výkon sa bude pohybovať okolo 530 koní a krútiaci moment prekročí 800 Nm.

K výrobe vozidla sa má pristupovať odlišným spôsobom ako v prípade obyčajného sériového eska pre chudobných milionárov, ktorí si svoje auto musia riadiť sami a nemôžu vyberať dane od poddaných. Nový Mercedes-Maybach S600 si kúpite v prípade, že vás osobný vodič oslovuje "Vaša cisárska milosť" alebo tak nejako.

Nechajme sa ale prekvapiť, koľko nových Maybachov sa nakoniec ukáže v rapperských videoklipoch v obkľúčení sporo odetých mulatiek a černochov v príliš veľkých basketbalových dresoch s metrovými zlatými reťazami okolo krku.

Tu sa však všetko točí okolo zadných sedačiek a je celkom pochopiteľné, že Mercedes ukazuje práve zadný trón ako prvý. Priložená fotografia je podľa nás úplne vypovedajúca. Už tiež počujeme, že Škoda Superb 1.6 TDI Greenline má určite viac miesta na nohy...

Niečo nám napovedá, že slovenské zastúpenie Mercedesu asi nebude mať jeden automobil v testovacej flotile. No ak by predsa len dorazil, poprosili by sme jeden na dlhodobý test (pochopiteľne s vodičom).

maybach01.jpgmaybach02.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY