vytisknout velikost písma Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Ako na každom veľkom autosalóne, ani vo Frankfurte nechýbali veľkí zástupcovia tuningu. Čo predstavili veľkí hráči typu Mansory, TechArt alebo Brabus? Tu je prehľad ôsmich najzaujímavejších.
Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Brabus B63S 6x6

Nemožno začať ničím iným. Brabus priviezol na svoj ​​stánok auto, ktoré ťažko niekto môže prehliadnuť a ktoré už vo svojej sériovej (ak sa tomu tak dá hovoriť) výrobe je dosť veľké monštrum. Reč je o Mercedese-Benz triedy G, na ktorý sa najskôr pozreli ľudia od AMG, ktorý dostal pre istú špeciálnu klientelu šesťkolesový podvozok a ďalšiu luxusnú výbavu a o ktorom si v Brabuse povedali, že ani toto všetko nestačí. Vo Frankfurte sa predstavil Brabus B63S 6x6.

Monštrum vychádza z G 63 AMG 6x6. Štandardom tejto verzie je preplňovaný osemvalec s výkonom 544 koní. Brabus pripravil 700 Performance kit, čo preložené znamená, že tento drobček má pod kapotou 700 koní. Krútiaci moment je obmedzený na 960 Nm a je dostupný v rozmedzí od 2000 - 4500 ot./Min. Brabus sľubuje stovku za 5,4 s a maximálnu rýchlosť 210 km/h. Tieto čísla ale môžete ešte ďalej vylepšiť (za príplatok samozrejme). Najlepšia verzia by mala zvládnuť stovku za 4,9 s (čo musí byť dosť pôsobivé predstavenie) a maximálnu rýchlosť je možné posunúť na 240 km/h.

Naživo pôsobí šesťkolesový Brabus neskutočne. Okolo auta nájdete obrie blatníky vyrobené z pravého karbónu, korba dostala obloženie drevom, interiér je čalúnený červenou kožou a tak ďalej. Základná cena má hodnotu 381 900 eur a určite sa netreba obávať, že si nebudete môcť priplatiť. Za pätnásť tisíc je k dispozícii potrebný spomínaný Performance kit, za 35 625 euro dostanete vystavený interiér s červenou kožou a stĺpiky potiahnuté Alcantarou, za 160 euro si zaobstaráte kovové pedále. Hodnota vystaveného auta: 482 231 euro.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY