vytisknout velikost písma Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Ako na každom veľkom autosalóne, ani vo Frankfurte nechýbali veľkí zástupcovia tuningu. Čo predstavili veľkí hráči typu Mansory, TechArt alebo Brabus? Tu je prehľad ôsmich najzaujímavejších.
Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Brabus B63S 6x6

Nemožno začať ničím iným. Brabus priviezol na svoj ​​stánok auto, ktoré ťažko niekto môže prehliadnuť a ktoré už vo svojej sériovej (ak sa tomu tak dá hovoriť) výrobe je dosť veľké monštrum. Reč je o Mercedese-Benz triedy G, na ktorý sa najskôr pozreli ľudia od AMG, ktorý dostal pre istú špeciálnu klientelu šesťkolesový podvozok a ďalšiu luxusnú výbavu a o ktorom si v Brabuse povedali, že ani toto všetko nestačí. Vo Frankfurte sa predstavil Brabus B63S 6x6.

Monštrum vychádza z G 63 AMG 6x6. Štandardom tejto verzie je preplňovaný osemvalec s výkonom 544 koní. Brabus pripravil 700 Performance kit, čo preložené znamená, že tento drobček má pod kapotou 700 koní. Krútiaci moment je obmedzený na 960 Nm a je dostupný v rozmedzí od 2000 - 4500 ot./Min. Brabus sľubuje stovku za 5,4 s a maximálnu rýchlosť 210 km/h. Tieto čísla ale môžete ešte ďalej vylepšiť (za príplatok samozrejme). Najlepšia verzia by mala zvládnuť stovku za 4,9 s (čo musí byť dosť pôsobivé predstavenie) a maximálnu rýchlosť je možné posunúť na 240 km/h.

Naživo pôsobí šesťkolesový Brabus neskutočne. Okolo auta nájdete obrie blatníky vyrobené z pravého karbónu, korba dostala obloženie drevom, interiér je čalúnený červenou kožou a tak ďalej. Základná cena má hodnotu 381 900 eur a určite sa netreba obávať, že si nebudete môcť priplatiť. Za pätnásť tisíc je k dispozícii potrebný spomínaný Performance kit, za 35 625 euro dostanete vystavený interiér s červenou kožou a stĺpiky potiahnuté Alcantarou, za 160 euro si zaobstaráte kovové pedále. Hodnota vystaveného auta: 482 231 euro.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY