vytisknout velikost písma Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Ako na každom veľkom autosalóne, ani vo Frankfurte nechýbali veľkí zástupcovia tuningu. Čo predstavili veľkí hráči typu Mansory, TechArt alebo Brabus? Tu je prehľad ôsmich najzaujímavejších.
Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Brabus B63S 6x6

Nemožno začať ničím iným. Brabus priviezol na svoj ​​stánok auto, ktoré ťažko niekto môže prehliadnuť a ktoré už vo svojej sériovej (ak sa tomu tak dá hovoriť) výrobe je dosť veľké monštrum. Reč je o Mercedese-Benz triedy G, na ktorý sa najskôr pozreli ľudia od AMG, ktorý dostal pre istú špeciálnu klientelu šesťkolesový podvozok a ďalšiu luxusnú výbavu a o ktorom si v Brabuse povedali, že ani toto všetko nestačí. Vo Frankfurte sa predstavil Brabus B63S 6x6.

Monštrum vychádza z G 63 AMG 6x6. Štandardom tejto verzie je preplňovaný osemvalec s výkonom 544 koní. Brabus pripravil 700 Performance kit, čo preložené znamená, že tento drobček má pod kapotou 700 koní. Krútiaci moment je obmedzený na 960 Nm a je dostupný v rozmedzí od 2000 - 4500 ot./Min. Brabus sľubuje stovku za 5,4 s a maximálnu rýchlosť 210 km/h. Tieto čísla ale môžete ešte ďalej vylepšiť (za príplatok samozrejme). Najlepšia verzia by mala zvládnuť stovku za 4,9 s (čo musí byť dosť pôsobivé predstavenie) a maximálnu rýchlosť je možné posunúť na 240 km/h.

Naživo pôsobí šesťkolesový Brabus neskutočne. Okolo auta nájdete obrie blatníky vyrobené z pravého karbónu, korba dostala obloženie drevom, interiér je čalúnený červenou kožou a tak ďalej. Základná cena má hodnotu 381 900 eur a určite sa netreba obávať, že si nebudete môcť priplatiť. Za pätnásť tisíc je k dispozícii potrebný spomínaný Performance kit, za 35 625 euro dostanete vystavený interiér s červenou kožou a stĺpiky potiahnuté Alcantarou, za 160 euro si zaobstaráte kovové pedále. Hodnota vystaveného auta: 482 231 euro.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY