vytisknout velikost písma Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Ako na každom veľkom autosalóne, ani vo Frankfurte nechýbali veľkí zástupcovia tuningu. Čo predstavili veľkí hráči typu Mansory, TechArt alebo Brabus? Tu je prehľad ôsmich najzaujímavejších.
Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Brabus B63S 6x6

Nemožno začať ničím iným. Brabus priviezol na svoj ​​stánok auto, ktoré ťažko niekto môže prehliadnuť a ktoré už vo svojej sériovej (ak sa tomu tak dá hovoriť) výrobe je dosť veľké monštrum. Reč je o Mercedese-Benz triedy G, na ktorý sa najskôr pozreli ľudia od AMG, ktorý dostal pre istú špeciálnu klientelu šesťkolesový podvozok a ďalšiu luxusnú výbavu a o ktorom si v Brabuse povedali, že ani toto všetko nestačí. Vo Frankfurte sa predstavil Brabus B63S 6x6.

Monštrum vychádza z G 63 AMG 6x6. Štandardom tejto verzie je preplňovaný osemvalec s výkonom 544 koní. Brabus pripravil 700 Performance kit, čo preložené znamená, že tento drobček má pod kapotou 700 koní. Krútiaci moment je obmedzený na 960 Nm a je dostupný v rozmedzí od 2000 - 4500 ot./Min. Brabus sľubuje stovku za 5,4 s a maximálnu rýchlosť 210 km/h. Tieto čísla ale môžete ešte ďalej vylepšiť (za príplatok samozrejme). Najlepšia verzia by mala zvládnuť stovku za 4,9 s (čo musí byť dosť pôsobivé predstavenie) a maximálnu rýchlosť je možné posunúť na 240 km/h.

Naživo pôsobí šesťkolesový Brabus neskutočne. Okolo auta nájdete obrie blatníky vyrobené z pravého karbónu, korba dostala obloženie drevom, interiér je čalúnený červenou kožou a tak ďalej. Základná cena má hodnotu 381 900 eur a určite sa netreba obávať, že si nebudete môcť priplatiť. Za pätnásť tisíc je k dispozícii potrebný spomínaný Performance kit, za 35 625 euro dostanete vystavený interiér s červenou kožou a stĺpiky potiahnuté Alcantarou, za 160 euro si zaobstaráte kovové pedále. Hodnota vystaveného auta: 482 231 euro.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY