vytisknout velikost písma Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Ako na každom veľkom autosalóne, ani vo Frankfurte nechýbali veľkí zástupcovia tuningu. Čo predstavili veľkí hráči typu Mansory, TechArt alebo Brabus? Tu je prehľad ôsmich najzaujímavejších.
Tuning: osem najväčších monštier frankfurtského autosalónu

Brabus B63S 6x6

Nemožno začať ničím iným. Brabus priviezol na svoj ​​stánok auto, ktoré ťažko niekto môže prehliadnuť a ktoré už vo svojej sériovej (ak sa tomu tak dá hovoriť) výrobe je dosť veľké monštrum. Reč je o Mercedese-Benz triedy G, na ktorý sa najskôr pozreli ľudia od AMG, ktorý dostal pre istú špeciálnu klientelu šesťkolesový podvozok a ďalšiu luxusnú výbavu a o ktorom si v Brabuse povedali, že ani toto všetko nestačí. Vo Frankfurte sa predstavil Brabus B63S 6x6.

Monštrum vychádza z G 63 AMG 6x6. Štandardom tejto verzie je preplňovaný osemvalec s výkonom 544 koní. Brabus pripravil 700 Performance kit, čo preložené znamená, že tento drobček má pod kapotou 700 koní. Krútiaci moment je obmedzený na 960 Nm a je dostupný v rozmedzí od 2000 - 4500 ot./Min. Brabus sľubuje stovku za 5,4 s a maximálnu rýchlosť 210 km/h. Tieto čísla ale môžete ešte ďalej vylepšiť (za príplatok samozrejme). Najlepšia verzia by mala zvládnuť stovku za 4,9 s (čo musí byť dosť pôsobivé predstavenie) a maximálnu rýchlosť je možné posunúť na 240 km/h.

Naživo pôsobí šesťkolesový Brabus neskutočne. Okolo auta nájdete obrie blatníky vyrobené z pravého karbónu, korba dostala obloženie drevom, interiér je čalúnený červenou kožou a tak ďalej. Základná cena má hodnotu 381 900 eur a určite sa netreba obávať, že si nebudete môcť priplatiť. Za pätnásť tisíc je k dispozícii potrebný spomínaný Performance kit, za 35 625 euro dostanete vystavený interiér s červenou kožou a stĺpiky potiahnuté Alcantarou, za 160 euro si zaobstaráte kovové pedále. Hodnota vystaveného auta: 482 231 euro.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY